Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Siema!

23 Posty
7 Użytkownicy
0 Reakcje
2,126 Wyświetlenia

Cześć jestem Michał, i jestem anonimowym amatorem pokera:) Zawsze czułem pociąg do gier, nie ważne jakich ale ta gra, gra o banalnych zasadach a genialnych rozwiązaniach, zawładnęła moim wolnym czasem:)
Pozdrawiam wszystkich amatorów którzy wchodzą w świat pokera:)

Odpowiedz
Cytat
22 odpowiedzi

Witam Cię serdecznie Crash096 w naszej społeczności!

Jako, że jesteś anonimowym amatorem pokera, proszę - usiądź z nami w kółeczku i opowiedz nam Twoją historię :sdrink

W pokerze najważniejsza jest...

Spoiler

Poker to cudowna gra, gdzie tak na prawdę w głównej mierze gramy rywalami. Nie jestem trenerem, ale kiedyś słyszałem takie słowa, więc powtarzam! ; )

Z chęcią podpowiem Ci jakąś alternatywną ścieżkę rozwoju, takie must read/watch dla początkującego gracza : )

Pociągają Cię bardziej zmagania turniejowe, gdzie każdy nierozsądny ruch sprawia, że nasze szanse na wygraną topnieją, ale gdy wszystko pójdzie dobrze - zgarniesz sporą wygraną?
A może wolisz gry stolikowe, gdzie chciałbyś wejść na taki stolik, pozbawić innych środków do gry i wstając od stołu rzucić wymowne...

Spoiler

Jeśli masz jakieś pytania - pisz śmiało, postaramy się odpowiedzieć.

:sdrink

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_