Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Poker jako Hobby

229 Posty
72 Użytkownicy
608 Reakcje
26.5 K Wyświetlenia
janiboy66
PokerStrategist

Napisane przez 71022
aston3

hmmm nie znam się na giełdzie ale jak słucha się ekspertów co grali na solidnym poziomie i na giełdzie i w pokera to raczej opinie są odwrotne. Chociażby Lechrumski, który na giełdzie zjadł zęby, był trenerem mindsetowym, grał w pokera napewno kesze PLO 1k-5k a nie wiem czy nie wyżej. Udzielał kursów mindsetowych/coachingowych i w zakresie gier na giełdzie i w zakresie gier pokerowych i zawsze jednoznacznie twierdził że w pokerze są:
1. Większe pieniądze
2. Pewniejsze pieniądze - mniejsza wariancja i większa stopa zwrotu.

Na giełdzie jest podobno dużo więcej losowości i przypadku. A poker to jednak pewny stały zarobek jak spojrzysz na to longrunowo. Aczkolwiek twierdził że oczywiście i na jednym i na drugim może zarabiać przyzwoite pieniądze tylko że na pokerze łatwiej.

Skąd wiesz, że Lechrumski zjadł na giełdzię zęby?

Odpowiedz
Cytat
RobertByku2
PokerStrategist

Napisane przez janiboy66

Napisane przez 71022
aston3

hmmm nie znam się na giełdzie ale jak słucha się ekspertów co grali na solidnym poziomie i na giełdzie i w pokera to raczej opinie są odwrotne. Chociażby Lechrumski, który na giełdzie zjadł zęby, był trenerem mindsetowym, grał w pokera napewno kesze PLO 1k-5k a nie wiem czy nie wyżej. Udzielał kursów mindsetowych/coachingowych i w zakresie gier na giełdzie i w zakresie gier pokerowych i zawsze jednoznacznie twierdził że w pokerze są:
1. Większe pieniądze

Na giełdzie jest podobno dużo więcej losowości i przypadku. A poker to jednak pewny stały zarobek jak spojrzysz na to longrunowo. Aczkolwiek twierdził że oczywiście i na jednym i na drugim może zarabiać przyzwoite pieniądze tylko że na pokerze łatwiej.

Skąd wiesz, że Lechrumski zjadł na giełdzię zęby?

Z tego co sam mówił interesował się forexem a nie giełdą, a to zupełnie inna bajka

Odpowiedz
Cytat
Escraku