Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Airsoft

89 Posty
21 Użytkownicy
0 Reakcje
5,615 Wyświetlenia
imfar Autor wątku
imfar

Z kamizelką to ciężko jest coś doradzić, bo wszystko zależy od tego ile szpeja z sobą nosisz ;) Z tego co pamiętam to jesteś z Krakowa. Zobacz więc sobie kamizelki na Taiwangun. Są naprawdę w małych pieniądzach, a będziesz mógł na miejscu przymierzyć. Ja przeważnie mam pas z szelkami i nie narzekam.

Z bullpupów podoba mi się tylko L85

no i może trochę TAR21

Co do budynków, to nie mam dużo doświadczenia. Słyszałem, czytałem, że właśnie P90 jest najwygodniejsze. Mnie jego wygląd odpycha i wolałbym coś w stylu MP5K czy UMP.

Gaziaki (pistolety) - pewne, że można, ale solidny rof jest chyba ważny w CQB. Gaziaka jak sobie sprawię, to Colta1911 po to żeby ładnie w kaburze wyglądał ;)

Napisane przez SnikerS89
Tematem zainteresowałem się jakieś kilkanaście miesięcy temu, niestety na zainteresowaniu się skończyło, a szkoda. Ogólnie militaria trochę mnie ciekawi, no i taka zabawa zapewne przypadłaby mi do gustu.

Najbardziej interesują mnie klimaty II WŚ, widziałem w internecie, czy na zagranicznych filmikach, są też fajne repliki z tego okresu. No ale z tego co widzę, czy na jakiś polskich filmikach, u nas wszyscy 'zajęci' nowoczesnym sprzętem ;) Może wie ktoś coś czy znajdą się w Polsce jakieś grupy airsoftowe w klimacie z II WŚ? Chyba będę musiał zagłębić się w końcu szerzej w temat airsoftu :f_thumbsup:

Myślę, że jakieś grupy by się znalazły, chociaż o żadnej nie słyszałem. WWII to okres który zdecydowanie częściej przewija się w grumach tylko rekonstrukcyjnych niż airsoftowo-rekonstrukcyjnych.

Ja osobiście o wiele mocniej siedzę w klimatach wojny w Vietnamie niż w klimatach nowoczesnych. Samo wyszukiwanie i zbieranie sprzętu daje sporo radości. Najlepiej znaleźć jakąś grupę airsoftową i niezależnie od ich "wzorowania" realizować zajawkę na WWII. Repliki są, mundury są :f_thumbsup:

Odpowiedz
Cytat
Rantrave
Rantrave