Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam wszystkich!!

4 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
475 Wyświetlenia
Trey9191

Cześć wszystkim, mam na imię Patryk, mam 20 lat, mieszkam i studiuję w Suwałkach.
Konto na pokerstrategy mam już jakiś czas, ale dopiero ostatnio zacząłem korzystać z tego serwisu, który jest naprawdę świetny. Gram regularnie w pokera od lipca, na początku pokerowa przygoda zaczęła się grając z kolegami z osiedla, po jakimś czasie postanowiłem spróbować pokera online. Początki były trudne, gra na freerollach zdobywanie swoich pierwszych pieniędzy, jednak co udawało mi się ugrać to szybko przegrywałem X(. Od sierpnia postanowiłem wziąć się za konkretną naukę czytałem dosyć sporo artykułów, poradników, filmów treningowych. Po jakimś czasie postanowiłem wpłacić pierwsze pieniądze, było to jedyne 20$ wpłacone na pokerstars , które przeznaczyłem na grę w sitach za 0,25$ oraz 0,5$. Grałem konsekwentnie i wybiłem się na rolla około 70$ =).
Wtedy osiągnąłem swój pierwszy sukces, gdzie przeszedłem dwie satelity i wygrałem bilet do WCOOPa z wpisowym 109$ wkładając jedynie dolara :pokerface:! Oczywiście wyrejestrowałem się z WCOOPa, i przeszedłem na sity 18 osobowe za 1,5$, w których szło mi naprawdę świetnie, już miałem przechodzić na 3,5$, jednak dopadł mnie downswing, gdzie po prostu zwątpiłem w siebie i postanowiłem wypłacić większość swojej kasy i grać ponownie na 0,5$ z rollem koło 100$. Jednak nie długo przyszło mi grywać na 0,5$...
Gdyż w grudniu, postanowiłem bić rekord guinnessa razem z 200k graczami, turniej szedł mi świetnie, gdzie zająłem w dosyć pechowy sposób (preflop AI AA < QQ ) 110 miejsce i jako ostatni z Polaków zakończyłem turniej z 70$. Dzięki wygranej mogłem na nowo grywać 1,5$ tylko w innym formacie turnieju, a dokładnie chodzi o fifty50, które mi się bardzo spodobało. Tak do lutego grindując 1,5$, zwiększył swój roll i powoli zaczynam grywać na 3,5$ w tej samej odmianie. W między czasie grywam cashówki nl2,nl4 na poker770.