Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam

8 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
591 Wyświetlenia

Witam, z tej strony kowalesko, mam nadzieje ze sie polubimy i pomozecie mi wkroczyc z buta w pokerowy swiat bo jestem dopiero nowicjuszem.

Odpowiedz
Cytat
7 odpowiedzi
PatrykG

Oj pomożemy!
Powiedz co grywasz, będzie łatwiej ruszyć z buta _cool:

Pozdrawiam :spade:

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Póki co grywałem na PokerStarsie, zrobiłem minimalny depozyt bo kumpel polecił, żeby brać udział w bonusowych freerollach (NL z rebuyami), 5-krotnie zasiadywałem na płatnych miejscach, raz nawet przy blindach 2k prowadziłem do momentu gdy koleś zupełnie niepozornie tylko sprawdził przed floopem gdy podbiłem z KK, floop 9 7 2 w roznych kolorach, na to ja podbiciem, on check, wchodzi 5, daje all-ina, call... no i mial AA ... a ze mial niewiele mniejszego stacka ode mnie szybko spadłem i nie dałem rady nadrobić. Rozwiązałem na PokerStrategy quiz i chcę przysiąść nieco poważniej do gry, grać nieco cierpliwiej, bo zdarza mi sie wchodzić z kartami, które z zasadowego punktu widzenia nie mają racji bytu. A wam, jak długo zajęło wejście na taki powiedzmy wypłacalny poziom?

Odpowiedz
Cytat
PatrykG

A wam, jak długo zajęło wejście na taki powiedzmy wypłacalny poziom?

Raczej od tego nie ma reguły. Są gracze, którzy szybko się uczą i pokonują limity i są tacy co po 3-4 latach mają nadal problemy. Wszystko zależy od CB.

Odpowiedz
Cytat
galer

Cześć kowalesko123! :)

Z buta mówisz..? No cóż, zobaczymy co się da zrobić...

BACH! :D

Pomożemy, pomożemy! Nie bój nic :f_thumbsup:

Przede wszystkim nie patrz na innych i na to ile czasu i zajęło costam cośtam ;) Każdy gra inaczej, jeden ma więcej czasu na grę, drugi mniej, no i na krótkim dystansie czynnik szczęścia też robi swoje, więc można grać dobrze a mimo to nie łamać limitów w zawrotnym tempie. Trzeba umieć to zaakceptować i być na to przygotowanym.