Spoiler
Napisane przez Smash360
Z Ciekawości jaki Room jest stworzony dla mnie (wejdę za dyche[PLN], że takiego nie ma! XD) postanowiłem odpowiedzieć w tym poście.
-Jaki rodzaj/odmianę pokera grasz? (no-limit, fixed-limit, SnG, MTT, Omaha ...)
Texas Holdem No-Limit/Pot Limit
-Na jakim limicie grasz? (przykład: NL25, SnG 11 $, FL 0,50 $ / 1 $)
Na najmniejszym możliwym z prostej przyczyny początków internetowej pokerowej kariery 0.01/0.02, 0.02/0,04$
-Czy są to stoliki short handed, full ring, czy może heads-up?
Nie lubię grać full ring, wolę stoliki do 6ciu osób.
-Ile czasu poświęcasz na grę? (przykład: "gram 3 godziny w tygodniu" lub "generuję 1000 $ rake'u w miesiącu)
W pokera chce grać każda komórka mojego ciała 24/7, jestem jednak początkującym graczem i statystyki te zrównałbym do najniższych z możliwych. W pokera mogę grać nawet 10h dziennie, wygrywam? Hm Niewiele.
-Jaki jest Twój obecny bankroll? Szczególnie ważne jest to dla graczy tych najniższych limitów. Powodem jest to, że rake na tych stawkach jest zdecydowanie wyższy, w porównaniu do innych limitów. Tak więc, jeśli pozwala Ci na to bankroll, będziemy raczej sugerowali przejście na wyższy limit, abyś mógł korzystać z niższego rake'u.
- 10$
Na których poker roomach posiadasz już konto (przypisane/nieprzypisane do PokerStrategy.com)?
Poker770 - nienawidzę tego roomu
PartyPoker - ale nie sprawdzałem*
PKR - ale nie sprawdzałem*
-Jakie są Twoje cele na najbliższe miesiące?