Przejdź do forum
fml... czyli celnic...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

fml... czyli celnicy atakują...

657 Posty
232 Użytkownicy
0 Reakcje
110.4 K Wyświetlenia
Wojaq
PokerStrategist

Odpowiedz
Cytat
mazaq
PokerStrategist

Te newsy o gigantycznych karach jakoś negatywnie na mnie podziałały.
Aktualnie nie wiem co robić, jestem w gronie osób, które nie przyznały się.
Z jednej strony za 1k zł można mieć to 'umorzenie', czy tam dobrowolne poddanie się karze, z drugiej strony w sądzie chyba może być różnie ? Np. niska szkodliwość czynu i umorzenie ?( Tak źle i tak niedobrze. Imo w sądzie też nie dadzą mi jakiejś mega grzywny, zważając na to, że jestem studentem, bez pracy, bida aż piszczy.

Jak żyć ?( :O

Odpowiedz
Cytat
Fafarafa
Elite Grinder

Raczej nic Ci nie zrobią wiecej niż byś się sam przyznał teraz. Ewentualnie koszty sądowe dorzucą. A zawsze masz fold equity - może dadzą sobie spokój skoro mają tylu co się przyznali :pokerface:

Odpowiedz
Cytat

@mazag