Przejdź do forum
Ankieta do pracy li...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Ankieta do pracy licencjackiej

60 Posty
55 Użytkownicy
0 Reakcje
3,053 Wyświetlenia

Witam,
Jestem studentem 3go roku Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i w ramach pracy licencjackiej muszę przeprowadzić ankietę. Dotyczy ona struktury rynku pokerowego w Polsce, a wypełnienie jej nie zabierze dużo czasu, więc jeśli zechcesz na to poświęcić 4minuty, będę bardzo wdzięczny
http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/13566/

59 odpowiedzi

Wypełniłem, ale w jednym pytaniu brakuje mi odpowiedzi "bezrobotny" - chyba chodzi o zajęcie

zrobione. i co do ksiazek nie wymieniles np ksiazki greensteina

shinthps
PokerStrategist

wypełniłem ;)

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

dziękuje bardzo za wypełnianie i wszystkie uwagi, są bardzo przydatne, już poprawiam.

maxxiseek
PokerStrategist

wypełnione;]

ekonom
Oldschool Grinder

Też wypełniłem :f_ugly:

Nilmar
Oldschool Grinder

done.

Jaketas
Legacy Member

2x betsson przy wyborze platformy

wypelnione :)

HunterCT
PokerStrategist
Refic
Oldschool Grinder

done

Fishu88
Oldschool Grinder

Wypełnione - moim zdaniem wybór książek jest nienajlepszy, ponieważ zdecydowanie brakuje tam hitu takiego jak "The Poker Mindset" Matthew Hilger'a. ;)

jurata
Oldschool Grinder

wypelnione

Rumak87
Oldschool Grinder

Done ;) po zakończonej pracy badawczej, mogłbyś opublikować wyniki, tej ankiety. Jestem bardzo ciekawy takich danych statystycznych.

dla mnie ta ankieta to wygląda bardziej na: Witam, mam zamiar sprowadzań/tłumaczyć książki do pokera na rynek polski, ale najpierw chciałbym się zorientowac czy i ile można na tym zarobić a przy okazji zerknąć na zapotrzebowanie na określone tytuły :D niż na pracę licencjacką ale niech będzie i tak :D

TthreeO
Oldschool Grinder

Napisane przez Ja81