Przejdź do forum
Powoli, powoli bo s...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Powoli, powoli bo się rozp... :)

12 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
309 Wyświetlenia
rutexx
PokerStrategist

Witam wszystkich ;),

Nie chce mi się tutaj specjalnie rozpisywać i przedstawiać całej sytuacji jak to robią na innych blogach w pierwszym poście więc postaram się by było krótko.

Otóż, mam na imię Damian. W pokera gram od, hmm... chyba z 5 lat? Obecnie studiuję zaocznie na bardzo fajnym, perspektywicznym kierunku, w którym się spełniam, pracuję w zawodzie i przy tym zwiedzam świat i daję radę. Bynajmniej nie narzekam. Kiedyś może będzie okazja to coś opowiem... :D

Głównym celem założenia bloga jest jakiś tam monitoring własnej gry, wrzucanie rozdań, ale przede wszystkim ogólny rozwój. Puki co nie przykładam do tego jakiejś dużej wagi, ale zauważyłem stopniową poprawę swojej gry z biegiem czasu. W chwili obecnej myślę, że jestem ogarniętym graczem SNG, który ma predyspozycje do tego by kręcić profit. Wyłapuje leaki w swojej grze, ale często zdarza mi sie to robić świadomie. Taki ze mnie gamblerrr :D

Moim głównym celem jeśli chodzi o samą grę jest zbudowanie jakiegoś w miarę przyzwoitego rolla, a później, być może wejście na MTT bo to jest to co od dawna mnie kręciło, gdy jeszcze na starym Full Tilcie potrafiłem wygrać 3 freerolle z rzędu na 8k osób :D Jednakże, nie odczuwam jakiegoś wielkiego ciśnienia na bycie nie wiadomo jak super graczem i podchodzę do tego wszystkiego na chłodno.

Kiedyś jeszcze, ostro tiltowałem, miałem jakieś chore pomysły związane z pokerem, ale człowiek dorósł i się ogarnął :D

Tak się składa, że niedługo zaczyna mi się szkoła więc trudno będzie mi to wszystko pogodzić i znaleźć czas na grę. Czeka mnie teraz sporo roboty, ale dobra organizacja czasu to podstawa _thumbsup:

Więc do konkretów:

Platforma - PokerStars

Stan Bankrolla - 163,41 $

SNG - 45 man [Turbo] 1,5$

I na koniec dla podkoloryzowania bloga - takie zdjęcie z wizyty w kraju piłki nożnej...