Witam wszystkich!!!
Nowy rok przynosi w glowce nowe postanowienia Pokerowe
Motywatorem jak i Stricte naczucielem z Linijka nad glowa w moim pokerowym rozwoju ma byc ten Blog
A wiec zaczynamy ...
Mam na imie Artur lat 26 (stare dupsko). Pochodze i obecnie mieszkam w Lomzy (malej wiosce Mlekiem i Browarem plynacej gdzie Psy ch*jami wode pija a ptaki pionowo startuja :)) Co wiecej??- typowy szary zjadach chleba z etatem od 6 lat na plecach. Po studiach i jakies tam przygodzie w wielkim swiecie Mediolan i Rzym(rok czasu ale o tym moze kiedy indziej) Poza tym gram od 14 lat na Gitarce. Kiedys w zespole a teraz najnormalniej czasu nie ma na to
Jako ze Rock przepelnia wiekszosc mojego serca bede staral sie wrzucac co jakis czas ciekawsze wg mnie Kawalki
Moje poczatki to jakies cash domowki w gronie znajomych z 5 lat temu gdzie poker traktowany byl raczej jako dodatek do piwa anizeli cosik powaznego
Pozniej wczesniej wspomniany Mediolan, pozniej proba wejscia w dorosle zycie ( praca, dziewczyna, mieszkanie itp) i brak czasu na tego typu rozrywki spowodowalo ze poker odszedl na bok.
W lipcu 2013 postanowilem jednak zajac sie troche powazniej pokerem i stad teeee oto dzielo literackie przed wami drukuje
Co bede Gral?
Wczesniej tylko cash i okazjonalnie MTT do 3$ (jak sie domyslacie z roznymi skutkami)
Mimo iz wczesniej wspomniany etat daje mi mozliwosci wplaty dosc przyzwoitego rolla postanowilem Wplacic tylko 25 $ na PS i powolutku przechodzic limity grajac S&G 45man.
Zdecydowalem sie na ten krok poniewaz:
1. Chce podratowac swoj Mindset
2. Udowodnic sobie ze zostalo cos jeszcze we mnie z pokerzysty
3. Ograniczyc straty po dluzszej przerwie spowodowane mnostwem Leakow z mojej strony(ktore btw bede konsekwentnie eliminowal uczac sie :))
Plany bede tworzyl miesieczne poniewaz uwazam je za bardziej skuteczne
a wiec...
Styczen
25$---->50$ grajac 45man 0.25$
Przejscie z 50$ na 45man 0.5 $
Rozegranie min 500 sitow
Zakupic HM2
Ogladac Filmik Dziennie/ Analiza 1h dziennie