Przejdź do forum
Pursuit of happines...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Pursuit of happiness 2014 !!!

23 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
627 Wyświetlenia
CewA87
Poker Player

Witam wszystkich!!!

Nowy rok przynosi w glowce nowe postanowienia Pokerowe :) Motywatorem jak i Stricte naczucielem z Linijka nad glowa w moim pokerowym rozwoju ma byc ten Blog :) A wiec zaczynamy ...

:club: O MNIE :club:

Mam na imie Artur lat 26 (stare dupsko). Pochodze i obecnie mieszkam w Lomzy (malej wiosce Mlekiem i Browarem plynacej gdzie Psy ch*jami wode pija a ptaki pionowo startuja :)) Co wiecej??- typowy szary zjadach chleba z etatem od 6 lat na plecach. Po studiach i jakies tam przygodzie w wielkim swiecie Mediolan i Rzym(rok czasu ale o tym moze kiedy indziej) Poza tym gram od 14 lat na Gitarce. Kiedys w zespole a teraz najnormalniej czasu nie ma na to :) Jako ze Rock przepelnia wiekszosc mojego serca bede staral sie wrzucac co jakis czas ciekawsze wg mnie Kawalki :)

:club: POKER :club:

Moje poczatki to jakies cash domowki w gronie znajomych z 5 lat temu gdzie poker traktowany byl raczej jako dodatek do piwa anizeli cosik powaznego :) Pozniej wczesniej wspomniany Mediolan, pozniej proba wejscia w dorosle zycie ( praca, dziewczyna, mieszkanie itp) i brak czasu na tego typu rozrywki spowodowalo ze poker odszedl na bok.
W lipcu 2013 postanowilem jednak zajac sie troche powazniej pokerem i stad teeee oto dzielo literackie przed wami drukuje :)

Co bede Gral?
Wczesniej tylko cash i okazjonalnie MTT do 3$ (jak sie domyslacie z roznymi skutkami)
Mimo iz wczesniej wspomniany etat daje mi mozliwosci wplaty dosc przyzwoitego rolla postanowilem Wplacic tylko 25 $ na PS i powolutku przechodzic limity grajac S&G 45man.
Zdecydowalem sie na ten krok poniewaz:
1. Chce podratowac swoj Mindset
2. Udowodnic sobie ze zostalo cos jeszcze we mnie z pokerzysty
3. Ograniczyc straty po dluzszej przerwie spowodowane mnostwem Leakow z mojej strony(ktore btw bede konsekwentnie eliminowal uczac sie :))