Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Ace of Spades

140 Posty
16 Użytkownicy
0 Reakcje
6,760 Wyświetlenia
furminator
BlackMember

Choć nie jestem fanem tego typu muzyki to akurat ten kawałek bardzo przypadł mi do gustu i mam z nim mnóstwo pozytywnych skojarzeń. Teraz, pomógł mi nadać tytuł mojemu blogowi, do którego lektury serdecznie Was zapraszam.

O mnie:
Jestem studentem Politechniki Łódzkiej. Lubię sport i grube biby. Nigdy nie pisałem żadnych blogów, pamiętników ani innych tego typu pierdół. Do tej pory uważałem to za głupie i niepotrzebne (chyba nadal tak uważam). Ostatnie kilkanaście miesięcy mojego życia było dosyć hardkorowe, więc w końcu nadszedł czas by się trochę ogarnąć. Paradoksalnie, mam nadzieję, że może mi w tym pomóc poker...

O blogu:
Jak już wspomniałem nigdy wcześniej nie prowadziłem bloga, ani też takowego nie śledziłem, więc nie za bardzo wiem 'z czym to się je'. Żeby było jasne: ten blog piszę przede wszystkim dla siebie, w celu (mam nadzieję) poprawienia poziomu mojej organizacji i ułatwienia w miarę obiektywnej samooceny. Nie będę zabiegał tu o popularność i Wasze względy, więc proszę, darujcie sobie wpisy typu 'fajny blog', 'tak trzymać' etc. Bo nic mnie tak w internecie nie wkurza jak czytanie nieistotnych pierdół. Analogicznie, jak Wam się coś nie podoba to też sobie darujcie, bo i tak mam to gdzieś. Generalnie wyznaję w życiu pewną zasadę i polecam Wam wszystkim jak najczęściej się do niej stosować: Nie masz nic ciekawego do powiedzenia to się nie odzywaj.
Będę pisał o ciekawych (mam nadzieję) sytuacjach z mojego życia, może trochę o moich celach, pewnie też o sporcie, może o jakiejś muzyce, czasem pewnie nie oprę się pokusie szarpnięcia jakiegoś pseudo-filozoficznego wywodu, ale przede wszystkim powinno być o pokerze...

O pokerze: