Cześć wszystkim,
rozpoczynam świeżego bloga dot. PLO a dokładnie hu cash.
Historia
W pokera gram sobie od kilku lat, do tej pory był to w 90 % NLH a dokładniej sng 6-9 os. Później przyszła krótka przygoda z RAZZem (tzw efekt Shumy :), potem kolejne próby sng ale bez większej motywacji do gry i nauki, raczej z nudy..i wreszcie, przypadkiem jakieś 1-2 miesiące temu zagrałem kilka rozdań w PLO Hi i gra mi się bardzo spodobała. Ponieważ jestem przyzwyczajony do grania wielu hand/h (grałem po 12 stolikow sng) szukałem odmiany PLO w której coś się dzieje.
SNG odpadły ponieważ nie gra sie ich zbyt dużo i ciezko mimo wszystko multitablowac w PLO (w takim stopniu jak mozna w NLH - a może to kwestia przyzwyczajenia ?:) więc idealnym rozwiązaniem wydawało się PLO 10 Rush na śp FTP. Po ok 2 tyg grania FTP padło i ponownie musiałem coś wybrać. Próbowałem na P* ale cieżko mi było ogarnąć więcej niż 4 stoły + soft z jakiegoś powodu mi do końca nie pasuje..
William Hill
Dostałem 100 usd od PS na William Hillu, gdzie możliwe było granie PLO HU nawet od stawek PLO4. Pograłem chwile PLO 10 i później dłuższą chwile PLO 20 (stąd w lipcu zrobiła sie platyna :)). Pierwsze 100 $ przegrałem, wpłaciłem jeszcze 250$ i z takim BR chcę zacząć grac PLO20 hu...
Teraźniejszość
Wiem, że 250$ to jedynie 12,5 BI co nijak ma się do podstawowych zasad BM ale
- po pierwsze mam w razie czego trochę wolnych środków gdzieś indziej
- po drugie wydaje mi się, że poziom na tych stawkach będzie jednak do ogarnięcia w ramach posiadanego BR
Dobrze się złożyło, że pierwszy dzień miesiąca to zarazem poniedziałek, fajnie jest zacząć coś od tzw "pierwszego" lub "poniedziałku" a tu mamy kumulacje:)
Jeżeli chodzi o naukę to zaliczyłem kilka filmików MrBociana, część art z działu strategii oraz 2 filmiki TwiceT dot gry HU. Wielka szkoda że nie ma polskich filmów z PLO HU, mam nadzieję, że nasi trenerzy zrobią wreszcie taki materiał.
Przyszłość
Co do najbliższej przyszłości to w sierpniu chciałbym :