Przejdź do forum
Od zera do milioner...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Od zera do milionera z PLO!

1 Posty
1 Użytkownicy
0 Reakcje
78 Wyświetlenia
grzesiek
Elite Grinder

Witam,
jak pewnie nie trudno się domyśleć mam na imię Grzesiek. Mam 20 lat i studiuję... pokera :P. Jak pewnie większość z nas trochę ucierpiałem na czarnym piątku i jego następstwach mając zamrożonego rolla na FTP.

Do tej pory byłem grinderem NL25 rush FR, jednak wszystko co dobre szybko się kończy. Jako że P* nie ma u siebie rusha, a po kilku miesiącach grania na nim, prędkość zwykłych FR przyprawia mnie o dreszcze postanowiłem coś z tym zrobić i nauczyć się nowej odmiany. Trafiło na PLO, odmianę w której wg zapewnień dobry gracz może wyciągać większe profity względem dobrego gracza w NL. Czas spróbować i wziąć się do nauki.

Przeczytałem wszystkie artykuły do srebra z wyjątkiem dwóch za które zabiorę się w najbliższym czasie, oraz obejrzałem kilka filmików, po czym wpłaciłem 100$ na P* i zacząłem zabawę od PLO5. Zabawa skończyła się bardzo szybko...

Uploaded with ImageShack.us

Nie było jeszcze tragedii, linia EV ciągle pięła się do góry więc jakoś sobie te porażki tłumaczyłem. Pograłem trochę dłużej, w między czasie dorzucając kolejne 2 filmiki "4 karty na 2 głosy" i przestała być tak wesoło. Coś w mojej grze prysło bo nagle razem z linią EV zaczęły drastycznie spadać non showdown winning które w momencie pierwszego wykresy pięły się w górę. Prawdopodobnie zbyt mocno ściaśniłem grę bo skończyłem grając 16/11...

Uploaded with ImageShack.us

No i tu moja przygoda z PLO5 się kończy. Postanowiłem mocno wziąć się do roboty i zacząć grać od PLO2, jednocześnie ucząc się specyfiki gry i wrócić nawet kosztem reloadu na PLO5 dopiero gdy będę na to gotowy. Wprawdzie Omaha nie przywitała mnie z otwartymi rękami, jednak nie zamierzam się poddawać. Celem na najbliższy czas jest sumienna nauka gry, zarówno teoretyczna jak i praktyczna. W najbliższym czasie zamierzam: