siema skoro lepiej ci sie gra na większej ilości stołów to może pomyl o sng albo mtt. Grając cash ciężko jest w longrunie uzyskać duzy edge na przeciwnikiem multitablingując w przeciwieństwie do turniejów.
TehPlayer
A czemu nie cash ? Dlaczego nie bede miec edge nad graczami co oddaja mi stacka z TPTK gdy ja siedze z setem
TehGamer napisał
Dlaczego nie bede miec edge nad graczami co oddaja mi stacka z TPTK gdy ja siedze z setem
Ja nie mówie że nie będizesz miał edge nad innymi graczemi. Chodzi mi o to że cieżej ci bedzie uzyskać przewage niz w sng. Na nl10 to jeszcz ok bo tam rzeczywiście jest sporo fiszów jednak grając wyżej mogą już być problemy. W sng szczególnie turbo gra opiera się głównia na grze preflop czyli push/fold. I tutaj nie trzeba wiele analizować aby zdecydować się na jakieś zagrania. Natomaist w cash jest jeszcze gra post flop.
ale ja gram cashowki od 2/3 roku, nauka SnG mi zajmie sporo czasu zanim bede mogl grac multitabling
Wciaz grinduje NL10 i niedlugo {mam nadzieje} bede grindowal NL25. Mam zamiar zaczal grind NL25 przy sporym multitablingu (+/- 16 stolow) gdy dobije do $1000.
Grindowanie ma w sobie wiele zalet:
- wiecej slabszych graczy
- mniejszy zysk kosztem stabilniejszego zysk/dzien
- przy upswingu mozna nabic naprawde sporo hajsu
- gramy wiecej rak = wiecej raku (no moze nie na NL10 P*, ale od NL25 to calkiem ladnie idzie)
- regularnie powiekszamy bankroll by dobijac do wyzszych limitow
- nie nudzimy sie, gdyz mamy non-stop akcje : )
...ale tez wad:
- panika (timeouty, wiele grywalnych rak na raz)
- czestsze bledy (np. missclick fold AA pf, nieoplacalne sprawdzenia/pushe)
- podczas gry jestes uziemiony przy krzesle
- meczace, po 1-1.5h gry oczy troche bola, bo nie mozesz ich oderwac od ekranu
Mimo wszystko, chce dobic z powrotem do $1000 i probowac NL25.
Ciekawe co z tego bedzie...
Wrzuce jeden wykres z wczoraj i z dzis (jeszcze chyba bede gral):

BR: $899.90 ( tak! zabraklo mi 10c do pelnego $900
)