Witam serdecznie.
Chcialbym sie przedstawic. Mozna mnie spotkac na Everescie, gdzie gram jako Woburn. Gram od ponad 2 lat, jednak nalezy na ten czas patrzec z przymruzeniem oka. Jestem amatorem w pelnym tego slowa znaczeniu. Teraz dopiero zaczynam patrzec na pokera jako na swego rodzaju nauke. Do tej pory byla to zabawa z pewna adrenalina przy ciekawych rozdaniach. Gram okazjonalnie.
Jednak postawilem przed soba pewnego rodzaju wyzwanie - zbudowac bankroll bez zadnego swojego wkladu. Everest na to pozwala, bo ma sporo Freerolli oraz fajne rozwiazanie stolika 10 osobowego gdzie bez wkladu wlasnego mozna wygrac az 5centow :). Moze to niewiele, ale daje radoche jak sie uda :).
Tak wiec buduje powolutku. Mialem juz ponad dolara, ale nie znalem tej strony i Waszych porad i roztrwonilem wszystko. Teraz zaczalem od nowa i jestem przy stanie 0.49$ po tygodniu (przypominam, ze gram sporadycznie). I jestem z tego zadowolony.
Kibicujcie mi i mam nadzieje, ze za jakis czas (pewnie pare lat, ale jestem cierpliwy) jeszcze uslyszycie o Woburnie.
Szkoda, ze nie znalazlem tej strony wczesniej.... wtedy mialbym szanse na 50$ co pomogloby przeskoczyc pare schodkow w mojej drodze na szczyt :).
A i dziekuje za dobre rady... juz je powoli wprowadzam i przyznam sie ze to dziala :).
Cześć Woburn
Cieszę się, że mogę Cię przywitać na naszym forum
Powiem na początku o jednej ważnej rzeczy, skoro nie znałeś wcześniej naszej strony, to zakładam, że nie zdawałeś quizu, w takim razie nic straconego, nadal możesz otrzymać 50$ kapitału na wybrany room.
Co prawda, nie może to być już everest, ale nadal możesz go otrzymać na inny nasz partnerski room.
Jeżeli skorzystasz z tej ofert, to później gdy uzyskasz brązowy status, polecam Ci naszą promocję, Mentor PokerStrategy.com
Mentor pomoże Ci w stawianiu pierwszych kroków w pokerze
Gdybyś czegoś nie wiedział, to daj nam znać, na wszystko odpowiemy.
Pozdrawiam