Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam wszystkich

3 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
347 Wyświetlenia

Witam jestem nowym użytkownikiem PokerStrategy. W Texas Hold'em NL gram od 4lat - wcześniej grałem na wirtualne pieniądze, sporadycznie prawdziwe na stronie PokerStars.
Postanowiłem poszerzyć swoją wiedzę na temat NL dlatego wybrałem waszą strone.
Wybrałem strategie BSS ponieważ od zawsze moja gra była związana z "tight aggressive" lecz z biegiem czasu chciał bym zacząć grać "loose aggressive"
Zdałem quiz bez problemów i właśnie rozpoczełem grę na Poker Room tj:TitanPoker.
Jestem otwarty na jakiekolwiek treningi związane z BSS.
Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
2 odpowiedzi
PatrykG

cześć
TUmasz filmiki SH BSS.
Coś na początek.. Czytaj artykuły no i powodzenia :f_cool:

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
galer

Cześć Dissizit00! :)

Witam Cię na forum w imieniu swoim i załogi PokerStrategy.com _cool:

Z tym wyborem miejsca do nauki pokera, to powiem Ci, że trafiłeś w samą dziesiątkę, bo w wyścigu o fachowość i poziom przekazywania wiedzy, inne serwisy pokerowe w porównaniu z nami, odpadają już w blokach startowych. :pokerface:

Agresja w pokerze jest bardzo ważna, jednak zanim zaczniesz niszczyć oponentów blefami z 72o na ręce proponuje solidnie przyłożyć się do artykułów i filmów instruktażowych. Pamiętaj też o zasadach bankroll management i tych nie traktuj w stylu LAG i nie naginaj w żadnym wypadku!

Kolega PatrykG podrzucił Ci już w linku porcje "brązowych" filmików dla BSS SH. Jak widzisz nasz serwis najeżony jest nimi jak dobra kasza skwarkami i może być problem z wyborem "co oglądać?". Na pierwsze danie proponuję serię muckinfella "Crushig microstakes", na drugie "Powoli i do przodu" od hahaUnaab. Deserem niech będzie widok Twojego bankrolla po obejrzeniu tych świetnych produkcji i wcieleniu rad w życie :nh