Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam wszystkich

2 Posty
2 Użytkownicy
0 Reakcje
344 Wyświetlenia
bolekndm
PokerStrategist

Witam całą społeczność PS

Mam na imię Michał i na PS zarejestrowałem się już dosyć dawno temu, jednak z różnych przyczyn (nie widziałem, że trzeba zweryfikować konto , a potem wyleciało mi to z głowy :P) kapitał startowy odebrałem dopiero jakieś 3 miesiące temu. O sobie moge napisać jeszcze, że jestem z Warszawy i studiuję Inżynierię Środowiska na Polibudzie.

Jeśli chodzi o pokera to mój pierwszy kontakt z nim po za jakimiś grami ze znajomymi miał miejsce dosyć dawno. Ponieważ regularnie obstawiałem mecze a platforma na której grałem oferowała również pokera to postanowiłem spróbować. Ponieważ bukmacherka szła mi wtedy naprawdę nieźle, postanowiłem się zabawić w pokera. Jak to zwykle bywa na początku szło nieźle, tzn. nieźle farciłem bo o pokerze nie miałem zielonego pojęcia ale potem co oczywiste zacząłem szybko tracić kasę i stwierdziłem, że to nie dla mnie. Dopiero jakiś czas temu znajomy polecił mi waszą stronkę (zarejestrowałem się już wcześniej przez jakąś reklamę ale wystąpiłę wsześniej wymienione problemy :P) no i od jakiś 3-miesięcy zacząłem grać w trochę bardziej na poważnie tzn. przeczytałem artykuły i obejrzałem kilka filmów. Od tego czasu idzie mi nie najgorzej i jak na razie udało mi się przebrnąć NL2 i dojść do NL5. Ponieważ mam teraz dużo więcej wolnego czasu postanowiłem także w większym stopniu poświęcić go na naukę/grę w pokera. Trochę żałuję, że dopiero teraz zaczynam pisać na forum bo przelądając je teraz zauważyłem, że mógłbym ulepszyć swoją grę już wcześniej ale niestety trochę brak czasu a trochę nieśmiajośc :P spowodowały, że pojawiam się tutaj dopiero teraz

Pozdrawiam

1 odpowiedź
Thorek
Oldschool Grinder

Witaj Michał.