Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam i pozdrawiam!

13 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
980 Wyświetlenia
Trepik11
Legacy Member

Siemanko!
Jestem z Wrocławia. Gram, a właściwie pogrywam od 2 lat, tylko na Pokerstars. Ostatnio znów mnie "wzięło" i postanowiłem zainteresować się dodatkowym softem, a dokładnie HM2. I tak trafiłem tu. Ale pewnie zostanę na dłużej :)
Zabieram się za przeglądanie forum w celu poszukiwania informacji o HM2. Jestem w tym zielony i ogrom informacji na razie mnie przeraża. Ale nie poddaję się i raczej skuszę się na pełną wersję :)

Pozdrawiam!

Odpowiedz
Cytat
12 odpowiedzi
AdisJuve
PokerStrategist

Cześć Trepik11,

Miło mi Cię witać w naszej społeczności! Zachęcam do aktywnego udziału w życiu forum, bo niesie to za sobą dużą wartość edukacyjną (np. rozmowy na temat strategii).

Na forum znajdziesz mnóstwo informacji na temat Holdem Managera. W dziale technicznym masz możliwość zadawania konkretnych pytań. Zapewniam Cię, że żaden problem nie zostanie bez odpowiedzi.

Mimo, że grasz tylko na PokerStars to chciałbym Ci przedstawić ofertę naszych partnerskich poker roomów. Zerknij proszę tutaj. Rejestrując się na innej platformie masz możliwość zbierania Strategy Points, które odblokowują kolejne statusy. To z kolei pozwala na dostęp do wielu wartościowych materiałów szkoleniowych. Serdecznie zachęcam.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat

czzz :)

Odpowiedz
Cytat
Head Admin
Marta
Poker Player

Cześć Trepik11,

miło Cię poznać. Co grasz na PokerStars? Obstawiam, że SnG, ale popraw mnie, jeżeli się mylę.