Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam

7 Posty
7 Użytkownicy
0 Reakcje
531 Wyświetlenia
BroiSatse

Mam na imię Stanisław, studiuję fizykę we Wrocławiu, w pokera gram od niedawna. Zaczynałem od P*, obecnie gram też na CakePoker. Obecnie testuję SSS i od razu pytanie: czy jest sens używania tej strategii na Cake'u? Niestety nie ma na niej 10 osobowych stołów (tylko 9), dużo shortstackerów a samych stołów też za dużo do wyboru nie ma. Niestety jak na razie jestem do tyłu o jedną dziesiątą bankrolla.

6 odpowiedzi
Mooris

Witaj

Jeśli chodzi o strategię SSS to powiem Ci, że sam nią zaczynałem. Lepiej byłoby, gdybyś jednak grał na stołach 10 osobowych. Może zmiana platformy ? Jeśli chodzi o Cake to więcej powie Ci nasz kolega salyk, który grywa tam regularnie.

Pozdrawiam

shovi

Witaj!
Skoro nie ma dużego wyboru stołów, jest dużo shortów, więc chyba nie pograsz tą strategią i będziesz w plecy... także musisz czym prędzej zmienić room albo strategię:)
pozdrawiam i GL w przyszłości!

kopoland

Hey, a może zainteresuj się inną odmianą np taką jak fixed limit ??

SJS
SJS

Napisane przez BroiSatse
Mam na imię Stanisław, studiuję fizykę we Wrocławiu, w pokera gram od niedawna. Zaczynałem od P*, obecnie gram też na CakePoker. Obecnie testuję SSS i od razu pytanie: czy jest sens używania tej strategii na Cake'u? Niestety nie ma na niej 10 osobowych stołów (tylko 9), dużo shortstackerów a samych stołów też za dużo do wyboru nie ma. Niestety jak na razie jestem do tyłu o jedną dziesiątą bankrolla.

Odnośnie stolików 9 czy 10 osobowych. Nie przejmuj się tym. Tez kiedyś myślałem jak to będzie jak mi na Party zmienia z 10 na 9 i co? - zmiany praktycznie nie odczułem. Grałem też na Cake Poker SSS, ale stoły do gry pojawiają się późnym wieczorem. Spróbuj może na FTP pograć SSS, dużo stołów + RB.

salyk

Witam serdecznie :)

Jeśli jakieś pytania co do Cake Poker to zapraszam do odpowiedniego działu ;)