Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam

5 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
274 Wyświetlenia

Witam,

Mam na imię Cyprian i jestem sobie programistą. Grywam również w szachy i go.

mam pewien WIELKI plan. Ale na razie zacznę na spokojnie od przeczytania zasad Texas Holden. Jestem totalnie zielony lecz mam ambicję żeby się wszystkiego nauczyć. Obejrzałem pierwszy artykuł z działu strategia o podstawach - niestety drugi artykuł to już za duży przeskok jak na mnie. Ale od czego jest internet? Dam radę Pozdrowienia dla wszystkich tutaj i życze miłej rozrywki :).

Odpowiedz
Cytat
4 odpowiedzi
dendi93

Powodzenia _thumbsup:

Odpowiedz
Cytat

Cześć Cyprian,

miło Cię powitać na naszym forum.

Bardzo dobrze, że masz już teraz plan, bo wiesz, do czego dążyć. Jeśli mógłbyś jednak uchylić rąbka tajemnicy i napisać w jaką odmianę pokera masz zamiar grać, to moglibyśmy pomóc Ci w doborze materiałów szkoleniowych.

Mam tutaj na myśli gry za gotówkę (tzw. cashowe), turnieje SnG oraz turnieje wielostolikowe (MTT).

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

A więc interesuje mnie poker - Texas Holden.

Plan jest taki żeby poprzez zabawę nauczyć się "zarządzania ryzykiem". Do tej pory grywałem w gry nielosowe, jestem też zwyczajnie ciekaw jak można osiągać przewagę w grze nielosowych. Oczywiście w pokerze i w szachach idea jest podobna - wygrywa się dzięki błędom przeciwnika, natomiast poker wydaje mi się bardziej życiowy - w zyciu bowiem nie ma czegoś takiego jak idealna sytuacja, tak jak mamy w szachach. A czy będę chciał coś więcej w pokerze osiągnąć to się okaże później jak się nauczę podstaw, bo tak naprawdę nie wiem jeszcze ile to wymaga nauki(pewnie dużo).

Na razie obejrzałem filmik z działu strategia->podstawy "Zasady gry w texas holden" oraz "Podstawy:pozycja". Ten drugi okazał się trochę mało łopatologiczny no ale większość rozumiem z tym że jest to wiele nowych pojęć. Wcześniej nie miałem do czynienia z pokerem.