Miło was wszystkich poznać , jestem początkującym graczem , bo napewno jeszcze nie pokerzystą.
Na imie mam Mariusz, skończone 35 lat , mam nadzieje że na pokera nie za pózno.
Uwielbiam emocje zwiazane z Pokerem,kazda gra jest dla mnie emocjonujaca,
Mam nadzieje z naucze sie grac ,bo jak narazie dorzucam do interesu
Pozdrawiam
Cześć!
Na pokera nigdy za późno. Na naukę w sumie tez nie ♠_thumbsup:
Witam zatem w naszej pokerowej społeczności i życzę przyszłych sukcesów!
Cześć Mariusz33333!
Tak jak wyżej napisał musashi - ani na jedno, ani na drugie nigdy nie jest za późno, a na naszym serwisie nie ma żadnych górnych ograniczeń wiekowych. Nie masz co się martwić! Na pewno nie jesteś naszym najstarszym użytkownikiem.
Każdy z nas grając chyba czuje tę nutkę podniecenia i duże emocje. To właśnie sprawia, że gra w pokera jest tak fascynująca i w pewnym sensie uzależniająca. A jeśli dochodzi do tego możliwość wygrania kilku...wirtualnych dolarów, to naprawdę daje ekscytującą mieszankę.
Napisz tutaj konkretnie jaką odmianę pokera wybrałeś i w co grasz. To pomoże w podrzuceniu Ci jakichś początkowych materiałów szkoleniowych. Mamy coś dla każdego i dla każdej odmiany!
Jeśli chciałbyś wybrać, lub zmienić poker room i nie wiesz na jaki się zdecydować, to kliknij w moją sygnaturkę a wejdziesz do tematu gdzie doradzamy w takich problemach.
Pozdrawiam i do przeczytania! :fdrink
Narazie gram w Holdema na Turniejach, No Limit, czasami próbuje grac przy stolikach ,ale tam mi za bardzo nie wychodzi.
Mysle ze skupie sie wylacznie ma micro, troche sie podszkole i moze wtedy wróce do stolikow.
Cześć Mariusz33333,
Ja też już z "3" z przodu, więc po prostu korzystaj z życiowego doświadczenia przy stolikach
A co do gry to moja rada to przedewszystkim Bankroll Managment.
Napisałeś, że grasz turnieje, ale tu musisz pamiętać o tym, że jest to odmiana, w której wahania są największe i trzeba dysponować odpowiednio dużym kapitałem, aby nie z bankrutować.