Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witajcie :)

16 Posty
8 Użytkownicy
0 Reakcje
1,947 Wyświetlenia
szoszenka

Witam Wszystkich

Mam na imię Karolina, mam 24 lata :)
Na pokerstrategy od dłuższego czasu,ale raczej pasywnie jeśli chodzi o forum---> czas to zmienić :D

Gram od pół roku, może ciut dłużej. Tylko MTT, na micro stawkach, nadal buduję bankroll. Obecnie gram na paradise, jednak planuję przenieść się do pokerstars. Moja życiówka to póki co 640e :pokerface:

Pozdrawiam Wszystkich
Karola :)

Odpowiedz
Cytat
15 odpowiedzi
galer

Cześć Karolina! :)

Fajno, że w końcu postanowiłaś się przywitać i wziąć aktywny udział w życiu forum. Wszak chyba zgodzisz się ze mną, że zawsze lepiej być...aktywną stroną? :P

Niektórzy mówią, że budowanie rolla na micro, grając MTT jest długie i bolesne, ale ja myślę, że najważniejsza jest przyjemność i powinno grać się to, co sprawia największą frajdę. Wtedy jest ochota do gry i do nauki, a wyniki przychodzą same! Potem to już tylko nowe torebeczki, samochody, mężczyźni...czy co tam sobie wymarzysz. ;)

Mam nadzieję, że bierzesz udział w treningach wieloosobowych SNG Wombata. Jeśli nie, to już dziś możesz przetestować tę formę nauki. Na pewno nie będziesz zawiedziona!
Jeśli jednak godzina zbyt późna i jak przystało na grzeczną dziewczynkę będziesz już leżeć w łóżku, to pamiętaj, że w dowolnej chwili możesz delektować się produkcjami z serii MTT Micro Leakfinder, w których TimotheeS czaruje swoją grą, a także niskim głosem niczym Barry White.

Zachęcam Cię też prowadzenia "pamiętniczka", czyli założenia Bloga. Jestem pewny, że prędko znajdziesz liczne grono czytelników i adoratorów. _biggrin:

Mam nadzieję, że teraz uaktywnisz się i już wkrótce zobaczę Twoje posty na forum! W razie pytań, pisz tutaj śmiało! Zawsze znajdzie się ktoś, kto szybko pomoże niewieście w potrzebie. :)

Pozdrawiam!

Odpowiedz
Cytat
szoszenka Autor wątku
szoszenka

Oczywiście że biorę udział w treningach Wombata :D jestem jego fanką :D :D :D