Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Siemka

8 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
521 Wyświetlenia
gentelmanplus

Siemka,
jestem Krzysiek, początkujący gracz w poksa. Serwis ten polecili mi znajomi, stąd też moje pierwsze kroki. Jak na razie gram tylko w No Limit Hold'em na małych staweczkach, ale myślę uda mi się wbić na wyższe ;p

Na początek staram sie ogarnąć wszystkie poradniki dot BSS. Niebawem otrzymam status srebra, po czym zamierzam zagłębiać się w poradniki tam ukryte ;)

Swoją karierę rozpocząłem na platformie William Hill

Pozdro !

7 odpowiedzi
Mooris

Witamy Cię Krzyśku

Super, że postanowiłeś dołączyć do naszej społeczności :)

Jeśli chodzi o materiały dot. BSS, to na początek proponuję :

rusher88: No limit full ring – teoria microlimits
rusher88: No limit 10$ fullring
TheNaturat: No limit 10$ fullring

Nie przejmuj się na początku niepowodzeniami - ucz się, a na pewno sukcesy przyjdą _thumbsup:

Pozdrawiam

Cześć!

Witam serdecznie w imieniu administracji.

Życzę szybkiego przejścia przez mikro staweczki i szybkiego zadomowienia się na PokerStrategy.com.

William Hill to dobry wybór, a srebro wyrobisz bez problemu i będziesz mógł cieszyć się z większej ilości materiałów.

Pozdrawiam!

gentelmanplus Autor wątku
gentelmanplus

witam ponownie, udało mi się zdobyć trochę SP i uzyskać lepszy status...
mam pytanie, a nie chciał bym zakładać nowego tematu... czy mogę założyć sobie blog a w nim konsultować czy też zadawać różnego typu pytania związane z moją grą ?

Napisane przez gentelmanplus

witam ponownie, udało mi się zdobyć trochę SP i uzyskać lepszy status...

mam pytanie, a nie chciał bym zakładać nowego tematu... czy mogę założyć sobie blog a w nim konsultować czy też zadawać różnego typu pytania związane z moją grą ?

Oczywiście, że możesz założyć bloga, gorąco do tego zachęcam!

gentelmanplus Autor wątku
gentelmanplus