Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Aqueous I. Vigo

5 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
490 Wyświetlenia
AqueousIVigo

Co prawda taki bardzo świeży na PS.com nie jestem, bo zarejestrowałem się już z rok temu, ale po dłuuuugiej przerwie, powrocie do gry i pokonaniu pierwszego limitu czuję się godzien powiedzenia wam wszystkim: Witajcie :)

Zapewne nie jestem zbyt interesującą personą, ale co nieco mogę o sobie opowiedzieć, co by nie być gorszym ;)

Poker:
Na poważnie gram jakoś od pół roku (nie pamiętam dokładnie). NL2 udało mi się pokonać dopiero niedawno, gdyż mój kapitał startowy utraciłem z powodu nieobecności na roomie i musiałem radzić sobie z wpłaconymi 10$. Generalnie gram BSS, spędzam na PartyPoker długie wieczory, jakoś po 6h ;) Do nauki jeszcze wiele, błędy się wkradają no i w związku z tym troszkę to trwało nim ta 100$ się uzbierała :)

NiePoker:
"Studiuję" psychologię, zaś największym nałogiem jest muzyka ;) Gram sobie na basie, gitarce, uczę się na perkusji i klawiszach. No i również staram się podrzeć ryja, by poczuć się jak gwiazda sylwestra z Jedynką. Mam swoją kapelę, która na razie dopiero startuje, ale jeśli jest tu jakiś fan sludge/post/space metalu, to pochwalę się tym, co ugramy, gdy już dojrzejemy :D

Pozdrowienia ;)

Odpowiedz
Cytat
4 odpowiedzi
jacknintyfour

Witam :)

Mówisz, że grasz na PartyPoker, i prawdopodobnie masz rolla na nl4, to tak, jak ja :)
Jeśli byłbyś zainteresowany moglibyśmy razem popracować nad naszą grą, bo już trochę za długo siędzę na tym limicie. Dużą zasługą tego stanu rzeczy jest mindset, bo jak już przekraczałem magiczne 200$ to przychodził DS, nic nie wchodzi, przez co gram na siłe, była też ruletka, ahhh gra szatana :) Ale wina również leży po stronie gry, bo ostanimy czasy nic się nie rozwijam. Anyway, myślę, że w grupie raźniej i szanse na pokonanie tych limitów wzrosną :pokerface:

Pozdrawiam i życzę sukcesów ;)

Odpowiedz
Cytat
AdisJuve

Cześć AqueousIVigo,