Przejdź do forum
Quantum Theory of P...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Quantum Theory of PLO

853 Posty
104 Użytkownicy
0 Reakcje
41.4 K Wyświetlenia
kacper3k

Hello World.

Odpowiedz
Cytat
852 odpowiedzi
Sanczezzo

YO! ;)

Odpowiedz
Cytat
kacper3k Autor wątku
kacper3k

Pierwszego posta mam już za sobą, więc teraz pisanie będzie tylko coraz łatwiejsze.
Czas na parę słów o mnie oraz o tym, co będzie tu można znaleźć.

Studiuję w Poznaniu (obecnie drugie studia). Gram w pokera od 2 lat. Na początku bardziej traktowałem to jako zabawę, próbowałem większości odmian (głównie NL i PLO 6max), nie przejmowałem się BRM itp. Teraz, od jakiegoś czasu postanowiłem poważniej podejść do tematu (co oczywiście nie do końca mi wychodzi). Jako moją główną grę wybrałem PLO.

Dlaczego PLO? Jestem przekonany, że mam dobry mindset jakże potrzebny do tej gry oraz bardzo lubię gamblować. Stąd wybór chyba oczywisty?

Blog będzie o PLO i o pokerze ogólnie. Ale nie zamierzam co sesję wrzucać tu masy rozdań do analizy. Od tego jest inny dział. Do którego niestety za często nie zaglądam, ale to też temat do pracy nad sobą. Spokojnie, najciekawszych i największych potów nie zabraknie.

Na pewno też będzie trochę rzeczy luźno związanych z pokerem. Stąd partying i science w nazwie bloga. Imprezowanie i rozrywka wydają mi się bardzo ważne dla każdego pokerzysty, aby czasem oderwać się od kart, odstresować, odtiltować...

...a science? Jak wspomniałem, właśnie jestem w trakcie drugich studiów - bardzo lubię nauki ścisłe oraz ścisłe podejście do poznawania/badania otaczającego nas świata - dlatego możliwe, że raz na jakiś czas pojawi się coś z tematów popularno-naukowych.

Odpowiedz
Cytat
Juzwabeznogi

Hej :) Z ciekawości jakie limity grasz i na jakich roomach?? I powodzenia w prowadzeniu blogu i ogólnie ;) Pozdro :f_biggrin:

Odpowiedz
Cytat
kacper3k Autor wątku
kacper3k

Dzięki.

Obecnie gram PLO25 na Party. Mam tam do zrobienia jeszcze ze 2 bonusy i potem planuję pograć trochę na Unibecie.