Od dawna mialem zamiar zalozyc sobie bloga. Jednak, albo bylo za malo czasu albo checi a jak juz znalalem czas i checi to odrazu rodzil sie problem z tytulem
Dlatego tym razem stwierdzilem ze wejde na strone z lacinskimi powiedzeniami i wezme sobie jakiekolwiek krotki zwrot pasujacy choc troche do pokera i tak zwroci uwage gdyz wszystko po lacinsku wyglada madrze czy jakos tak to brzmialo.
No dobra tyle tytulem wstepu, teraz napisze cos o sobie. Mam 22lata, mieszkam w Olsztynie i studiuje na Uniwersytecie Warminsko - Mazurskim ehh jak ta nazwa brzmi pompatycznie
W pokera gram troche powazniej wedlug PT od Lipca tego roku wiec ja mu wierze choc grywam od blisko roku. Interesuje sie sportem, finansami i lekko psychologia. Moim najwiekszym marzeniem jest by na swiecie zapanowal pokoj, zniknol glod i ludzie sie wiecej usmiechali
No i tyle wystarczy o mnie przejde teraz do pokera. Kase z PS przegralem na Titanie, w sumie bez jakis wiekszych fajerwerkow ot same bad bety suckouty, bledy fishy ogolnie soft byl bardzo rigged. Pozniej przegralem jeszcze ze dwie wlasne wplaty na bwin poker (OnGame) i w sumie zakonczylem kariere pokerowa ... ale moj znajomy TheKrawiec ktory zaczynal razem ze mna grac w pokera ciagle opowiadal o swoich wygranych po 5$ - 10$ dziennie. Stwierdzilem ze skoro on moze to ja tez przeciez nie bede gorszy ! Wtedy pierwszy raz przeczytalem o jakis strategiach wzielem kolejne 20$ i zaczelem grac FL. Szlo mi wspaniale przez 2 miesiace nie przegralem calego bankrolla !! To byl znak ze mam talent i jestem pr0. Po takiej dominacji stawek 0.0BB/100 doszedlem do wniosku ze FL jest za prosty trzeba sie doszkolic w JEDYNEJ SLUSZNEJ ODMIANIE HOLDEMA czyli NL. Powrot do NL w wielkim stylu NL10 -> NL20 -> NL30 -> crash. Kompletnie nie szlo mi na NL30. I tu taka mala pauza bo w idetycznej sytuacji znalazl sie TheKrawiec przegrywal na NL30, ja wrocilem na NL20 on poszedl na NL50