Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Aut inveniam viam aut faciam

16 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
739 Wyświetlenia
YasQ
Oldschool Grinder

Od dawna mialem zamiar zalozyc sobie bloga. Jednak, albo bylo za malo czasu albo checi a jak juz znalalem czas i checi to odrazu rodzil sie problem z tytulem =) Dlatego tym razem stwierdzilem ze wejde na strone z lacinskimi powiedzeniami i wezme sobie jakiekolwiek krotki zwrot pasujacy choc troche do pokera i tak zwroci uwage gdyz wszystko po lacinsku wyglada madrze czy jakos tak to brzmialo.

No dobra tyle tytulem wstepu, teraz napisze cos o sobie. Mam 22lata, mieszkam w Olsztynie i studiuje na Uniwersytecie Warminsko - Mazurskim ehh jak ta nazwa brzmi pompatycznie =) W pokera gram troche powazniej wedlug PT od Lipca tego roku wiec ja mu wierze choc grywam od blisko roku. Interesuje sie sportem, finansami i lekko psychologia. Moim najwiekszym marzeniem jest by na swiecie zapanowal pokoj, zniknol glod i ludzie sie wiecej usmiechali =)