Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Notebook pod pokera

10 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
1,039 Wyświetlenia
magda25uk

Hej
Jestem dosc zielona w temacie komputerow, wiec moze ktos bardziej doswiadczony moglby mi pomoc.

Mam sporo wolnego czasu w pracy, wiec mogla bym go przeznaczyc na gre. Jednak noszenie ze soba duzego laptopa jest dosc uciazliwe, a pozostawienie go w pracy to ryzyko, wiec szukam jakiejs rozsadniejszej opcji.
Wpadlam na pomysl by kupic taniego notebooka (przynajmniej jak ukradna gdy zostawie go w pracy to nie bedzie az tak zal :D), ale nie jestem pewna, czy taki sprzet da rade "uciagnac" PT3+2-4 stoly rusha.

Chce go oczywiscie podlaczyc pod monitor w pracy, bo granie na 10" jest chyba niemozliwe.

Czy np cos takiego dalo by rade?
Dolaczam link do pelnej specyfikacji KLIK

Dzieki

9 odpowiedzi
6th
6th

Zmień nazwę tematu - konkretnie 1 literkę.

Gra na 10 calach, to totalna porażka. Dołóż 2 cale.

Jaki masz budżet? Celowałbym w Asusa.

maciasowy

ja mam lapka 15,4 cala i na Partypoker granie więcej niż 4 stołów( równocześnie na ekranie) to porażka- wcale nie widać statystyk HUD więc monitor musi być jak największy niestety

Hej magda25uk,

już wielokrotnie miewaliśmy tematy o zakupie komputera/noetbooka pod grę w pokera. Wszystkie te tematy znajdziesz w Pogawędkach (LINK1, LINK 2, LINK 3). Rozejrzyj się i poszukaj, a na pewno znajdziesz kilka ciekawych wskazówek. Decyzję musisz podjąć jednak sama, gdyż to Ty będziesz musieć korzystać ze swojego notebooka.

A tak na marginesie, to na 10'' nie da się grać i musisz wziąć coś, co będziesz mogła podłączyć do zewnętrznego monitora.

thomaPL

hej,

chlopaki przez Magda napisla ze bedzie podlaczala zewnetrzny monitor...
ten NETbook po zmianie pamieci na 2GB ( ma jeden slot wiec musisz wymienic kosc z 1 na 2 GB ) powinien dac rade z 2 stolami Rush + PT3.