Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Turek - Konin - Kalisz

18 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
1,156 Wyświetlenia
smack91
BlackMember

]

Odpowiedz
Cytat
17 odpowiedzi
Bielanek
BlackMember

Jestem z Kalisza i tutaj tylko się odbywają cashe NL40zł. Gdyby się zebrała jakaś ekipa ogarniających graczy to nawet bym się przeszedł. Wszystko się odbywa w takim bardzo fajnym klubie z pool'em 8, snooker'em i kręglami :) Tylko na dzień dzisiejszy wygląda to tak, że grają .20/.40zł i wkupują się z 20zł i może jedna osoba big stack...

Odpowiedz
Cytat
wojnar1991
PokerStrategist

Jestem z Tuliszkowa. Odezwij się do mnie na gg 8480838. Jakiś turniej z wpisowym do 50 zł chętnie zagram.

Odpowiedz
Cytat
Rinnok
Elite Grinder

Ja jestem z Ostrowa, gdzie dokladnie w Kaliszu mozna pograc w pokera? ;]

Odpowiedz
Cytat
shovi
Oldschool Grinder

Co prawda studiuję w Łodzi, ale teraz na wakacje raczej jestem w kaliszu + no co jakiś czas jednak wracam w odwiedziny:D
Jak coś ja chętny na jakiegoś kaliskiego poksa ;]

Odpowiedz
Cytat
GreaverPL
Oldschool Grinder

Ja z kolei jestem z Łodzi, jakby byli jacyś chętni na grę to mamy miejscówkę niezłą gdzie nie robią problemów :) Cash do NL50, sitki do BI 40. Szczególne pozdrowienia dla Shoviego od "maniaka" ;)

Odpowiedz
Cytat
Bielanek
BlackMember

Grają w klubie bilardowym Amnezja.

Myślę, że najlepiej byłoby znaleźć 6 chętnych osób i się samemu umówić bo gra tam wygląda różnie. Ewentualnie wziąć stamtąd z 2 lepszych graczy, od nas 4 i normalnie sobie pograć. :D NL50 np, albo NL40 żeby łatwiej żetony ułożyć.

Odpowiedz
Cytat
oetam92
PokerStrategist

Dzieje sie cos w tym Kaliszu zwiazanego z pokerem?

Odpowiedz
Cytat
oetam92
PokerStrategist

Widze ze w kaliszu chyba nie ma nikogo zainteresowanego pokerkiem live:)

Odpowiedz
Cytat
Rinnok
Elite Grinder

to graja w tym klubie czy nie? :D jesli tak to kiedy? soboty?

Odpowiedz
Cytat
Bielanek
BlackMember