Przejdź do forum
wpłata natychmiasto...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

wpłata natychmiastowa

11 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
1,246 Wyświetlenia
rjablo
PokerStrategist

witam
jestem zielony w temacie MB.
mam założone konto na MB (dolarowe). chciałbym wpłacić kaskę, żeby była od razu na MB. co mi zalecacie?
mogę zrobić przez przelewy24 (dokładnie via inteligo) albo z karty kredytowej. jeśli wybiorę przelewy24, to mam jakoś walutę wybrać i jeśli tak to jaką?
i kolejne kwestia - chciałbym aby ta kasa trafiła z MB na poker770. jest szansa, że stanie się to natychmiastowo*? czyli przez przelewy24 (bądź kartę - napiszcie pls, co korzystniej?) na MB i zaraz stamtąd na poker770.
*natychmiastowo - mam na myśli kwestia max kilku minut, ale nie dni.

Odpowiedz
Cytat
10 odpowiedzi
MrM1lo
PokerStrategist

W kasjerze wybierasz opcje przelewu przez moneybookers, wybierasz opcje by placic z Twojego aktualnego stanu konta na MB i po uzupelnieniu tych pierdol kasa powinna byc w gora 15 minut...

Odpowiedz
Cytat
rjablo Autor wątku
rjablo
PokerStrategist

jest od razu.
jednak konto na MB mam w PLN. czy jest to mniej korzystne jeśli dojdzie do przewalutowań?

Odpowiedz
Cytat
rjablo Autor wątku
rjablo
PokerStrategist

czy wypłata na MB też odbywa się tak błyskawicznie?

Odpowiedz
Cytat

Witam,

jeśli chodzi o wpłatę na poker room poprzez Skrill, to odbywa się to natychmiastowo.

Natomiast wypłata trwa już trochę dłużej, a czas jej trwania zależy od poker roomu. Jednakże na pewno będziesz musiał czekać co najmniej 24 godziny, zanim pieniądze dotrą na Twoje konto na Skrillu.

Co do waluty konta, to zależy, jakie operacje częściej będziesz wykonywał. Jeśli częściej będziesz wypłacał pieniądze np. z bankomatu, to taniej jest mieć konto w PLN. Jeśli natomiast w transakcjach przeważać będą operacje z poker roomem, to lepiej byłoby mieć konto w walucie konta na poker roomie.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
lukasz702
Oldschool Grinder