Przejdź do forum
Próbka 530 SpinGo

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Próbka 530 SpinGo

13 Posty
7 Użytkownicy
1 Reakcje
2,380 Wyświetlenia
szpica

Witam,
Jestem początkujący. Zagrałem 530 SpinGo po 3 USD i jestem na minus 68 buy-in , ITM-31%
Mam pytanie czy to wariancja czy nie potrafię grać ? Prosze o życzliwą odpowiedz gdyż nie wiem czy dalej inwestować w tę grę czy poszukać innej drogi wyrabiania bonusa od 1wszej wpłaty

Odpowiedz
Cytat
12 odpowiedzi
KuroiYami

a masz wykres z linią EV ?

Ile chips ev na gre ?

Odpowiedz
Cytat
szpica Autor wątku
szpica

Staty w HM mam ze 331 gier. Niestety nie znam programu i nie wiem jak wyciągnąć inormacje oraz jak je analizować
Wiinngs mam 810 USD a EV 886 usd - to ten trop?
Niestety do chips nie wiem jak dotrzeć.

Odpowiedz
Cytat
macaco2

Napisane przez szpica
Staty w HM mam ze 331 gier. Niestety nie znam programu i nie wiem jak wyciągnąć inormacje oraz jak je analizować

Klikasz tournament results i po lewej stronie masz mała ikonę Stats jak w nią wejdziesz to musisz dodać EV Chips potem ok. Następnie prawym klawiszem myszy w nagłówki tabelki i włącz Chips (EV Adjusted) i masz swoje EV chips. Teraz musisz ilość EV chips/przez ilość gier i masz chipsy na grę. Następnie wchodzisz na blog Mavericka i sprawdzasz czy twoja ilość chipsów na grę jest dobra on tam w jakimś poście to ładnie opisał.

Odpowiedz
Cytat
KuroiYami

Napisane przez szpica

ilosc zetonow EV / przez ilosc gier

Odpowiedz
Cytat
szpica Autor wątku
szpica

Dzięki chłopaki za pomoc przyznam, ze HM bardziej mnie tiltuje niz spiny.
Wyszło mi, że mam -33,2 chipsy na grę,(- 0,9bb/100 )
A gdzie mam szukać bloga Mavericka?

Odpowiedz
Cytat
saja13
KuroiYami

Napisane przez szpica
Dzięki chłopaki za pomoc przyznam, ze HM bardziej mnie tiltuje niz spiny.
Wyszło mi, że mam -33,2 chipsy na grę,(- 0,9bb/100 )
A gdzie mam szukać bloga Mavericka?

No to jest ostro przegrywającym graczem.
30 chips/ev to tak na 0. mozna liczyć.

Odpowiedz
Cytat