Witam,
przepraszam za może durny problem, ale jestem początkujący, nie mówie że program się myli, ale nie rozumiem tej akcji

nie rozumie, czemu tak, i co to ma na celu. Kradzież blindu wydaje mi się zbyt ryzykowna z taką ręką, i z takim stackiem BB. Czy może jednak jest to sensowne? Jeśli tak, to dlaczego?
Mi się wydaje, że chodzi tutaj bardziej o fold equity niż o wygranie z tą ręką. BB nie będzie chciał angażować się za 25% stacka wiedząc, że może poczekać i zgarnąć więcej kasy za 1 czy 2 miejsce.
kierując się tym tokiem myślenia, wiele razy się spaliłem, także myślę że wchodzenie w tej sytuacji all-in z dowolną ręką to przesada.
matahuan napisał
kierując się tym tokiem myślenia, wiele razy się spaliłem, także myślę że wchodzenie w tej sytuacji all-in z dowolną ręką to przesada.
podzielam ta opinie sytuacja kiedy mamy 7 BB nie jest jeszcze taka krytyczna, przy 5 BB to bylby easy all ale przy 7 wydaje mi sie ze mozna jeszcze poczekac na cos lepszego, chyba ze ma sie wizerunek bardzo tight ale to wtedy moim zdaniem poczekac i zgarnac 1,5 BB niz przy obecnej sytuacji 1 BB
mrozny - weź pod uwagę SB, które włożył do puli Hero.
Wersja 1- push w powyższej sytuacji - wynik po akcji 1520+300=1820
Wersja 2 - poczekanie na buttona - wynik po akcji 1520+300=1820
Wynik jest taki sam, ale lepsze fold equity mamy przeciwko jednemu, niż przeciw dwóm przeciwnikom, więc push any two jest bardziej opłacalny z SB.
VictorM napisał
mrozny - weź pod uwagę SB, które włożył do puli Hero.Wersja 1- push w powyższej sytuacji - wynik po akcji 1520+300=1820
Wersja 2 - poczekanie na buttona - wynik po akcji 1520+300=1820Wynik jest taki sam, ale lepsze fold equity mamy przeciwko jednemu, niż przeciw dwóm przeciwnikom, więc push any two jest bardziej opłacalny z SB.