Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

6max Turbo

9 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
1,023 Wyświetlenia
hks83
PokerStrategist

Hej

Postanowiłem pograć trochę 6max Turbo i chciałbym się dowiedzieć trochę na ich temat:

1. Jak oceniać graczy tz mniej więcej jakie staty mówią nam kto ogarnia a kto nie vpip i pfr pytam bo mało grałem 6max a pewnie jest różnica
2. jak najlepiej ustawić huda tz jakie staty najlepsze i filtry wiem ze micro nie trzeba huda itp ale zawsze to coś.
3. za ile bb otwieramy przy danych blindach aha chodzi o starsy
4. jaki roi na micro jest w miarę ok
5. jaki BRM przy graniu na początek 4 stolików
6. jak z swingami

aha i pytanie do tmfingera czy dało by radę jakiś filmik dla brązu nagrać bo jest jeden dość stary z FTP a tam trochę inne struktury blindów i 3 minutowe zmiany wiem że jest w plany hyper turbo ale czy kiedyś coś pojawi się dla turbo z starsów?

pytam bo szukam czegoś dla siebie a spodobało mi się granie tego akurat ale jestem zielony jeżeli pytania śmieszne itp to ignorować.

Wszystkie rady sugestie mile widziane.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
8 odpowiedzi
tmfinger
Elite Grinder

1. Ogarniający gracze to przeciwnicy o statach 25/22 do ok 34/29. Wyższe wartości lub większe gapy mówią juz o pewnych leakach. Znajdzesz wygrywających graczy, którzy mają coś w stylu 29/18 ale na pewno nie grają optymalnie
2. Hud standardowy, vpip/pfr, steale i odpowiedzi na steale. Nie proponuje filtrować statystyk tylko robić indywidualne notki na przeciwników
3. jeśli zawsze bedziesz otwierać 2BB to bedzie ok. Na pierwszych dwóch poziomach 2,1-2,2 też bedzie ok
4. Cieżko powiedzieć, bo ze słabymi graczami (czyt. nieobliczalnymi) gra się dosyć cieżko ale raczej 5%+
5. 100BI to kompletne minimum, bardziej w kierunku 150. Przy wyższych limitach i multitablingu ok 400BI
6. Najlepsi miewali spokojnie 200BI

Odpowiedz
Cytat
hks83 Autor wątku
hks83
PokerStrategist