Przejdź do forum
pokerstartegy point...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

pokerstartegy points i status konta - problem

4 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
583 Wyświetlenia
tomaso1983
Poker Player

Witam wszystkich mam problem i proszę o pomoc !!!

Jestem początkującym graczem i jakiś rok temu zarejestrowałem się na Poker Startegy ( inne konto niż to teraz ) dostałem 50 $ kapitału startowego na Poker Party dostałem status brąz . Niestety potem przegrałem kapitał i przestałem grać na jakiś czas online i po formacie utraciłem to stare konto Poker Startegy :( . Kilka miesięcy temu zacząłem grać znowu założyłem konto na Poker Stars ( niestety przy rejestracji nie wpisałem pokerstartegy-pl ) i Was oczywiście .
No i teraz mam problem bo gram cały czas NLH a nie mogę się u Was uczyć np Omahy albo SNG w Holdema . Wpisałem w opcje profilu swój nick na Poker Stars 2 razy i nic zaprosiłem znajomych na PokerStrategy.com z mojego linka zarejestrowali się - nic nadal jestem basic . Gram już trochę i ma prawie 1200 punktów VPP na Poker Stars i Bronze Star chciałbym pójść do przodu nauczyć się więcej ale bez wyższego statusu na Waszej stronie nie dam rady :(
Co możecie mi poradzić oprócz zapłacenia za punkty

Tomas

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi
dlrzz
PokerStrategist

Witam,

Najlepiej będzie, jeśli napiszesz ticket do naszego supportu:

https://polska.pokerstrategy.com/home/support/

Będziesz mógł zawrzeć w nim więcej informacji osobistych, których nie powinieneś postować publicznie. Pomoże to także w rozwiązaniu kilku problemów oraz otrzymasz odpowiedź, co możemy z tą sytuacją zrobić.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat

Cześć tomaso1983,

otrzymałeś od nas wyjaśnienia w tickecie. Proszę się z nim zapoznać i w razie dalszych pytań, proszę się z nami ponownie skontaktować. Postaramy się dopomóc.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
MrKalon
Poker Player

zrób konto w jakimś pokerroomie oraz wygeneruj wystarczający rake (pare centów) by dostać 1pkt PS i z automatu dostaniesz poziom bronz