Przejdź do forum
Nowe coachingi z Ro...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Nowe coachingi z Robmafem

147 Posty
73 Użytkownicy
570 Reakcje
35.8 K Wyświetlenia
Robmaf Autor wątku
Coach
Robmaf
BlackMember

Witajcie,

uruchomiliśmy oficjalną sprzedaż Sketchnotes autorstwa Draw Idea ( http://drawidea.pl/project-view/jakodniescsukces/)

Możesz zobaczyć je tutaj: http://robmafpoker.com/product/redline-ninja-sketchnotes/

Mega wizualne notatki, które pozwalają opanować materiał dużo szybciej i skuteczniej!

Odpowiedz
Cytat
Robmaf Autor wątku
Coach
Robmaf
BlackMember

Witajcie,

udało mi się wygospodarować trochę czasu do końca września, który zamierzam spędzić z pokerem. Nie gram już aktywnie od ponad roku, więc żadnego wykresu nie mam. Tylko gry na żywo oraz coachingi - tyle dziś mnie łączy oprócz doświadczenia z NLHE 6max.
Aktualnie zajmuję się głównie szybkim liczeniem i ocenianiem inwestycji w nieruchomości, skill pokerowy daje wielki edge: na przetargach, licytacjach czy przy negocjacjach. Kalkulacja i żonglowanie ryzykiem w nieruchomościach ma zupełnie inny wymiar.
Poza tym coachuję cały czas kilku graczy głównie w języku angielskim.

Jeśli ktoś chciałby czegoś się ode mnie nauczyć organizuję drugi i chyba ostatni raz:

Specjalne PROMO $50/h coachingu dla chętnych graczy.
Warunek jest jeden: musisz chcieć się rozwijać.

Pytania przed coachingiem:

1.Czy jesteś graczem wygrywającym?
2.Jakie stawki grasz obecnie i jaki jest twój obecny winrate (lub loserate?)
3.Jakie masz doświadczenie związane z coachingami?
4.Jak się uczyłeś do tej pory?
5.Wrzuć swoje wygrane z non-showdown i statystyki według pozycji pokazując najpierw raise, 3 bet%, fold2 3bet itp.
6.Czy planujesz grać w pokera na pełnym etacie, czy masz inną pracę?
7.Jakim dysponujesz bankrollem w BI na limit?
8.Jaki jest Twój plan dnia zazwyczaj?
9.Jakie godziny są najlepsze dla Ciebie na coaching?
10.Jakich screennames używasz?
11.Ile stołów grasz jednocześnie? Jaki wolumen miesięcznie/rocznie?