Witam na wstępie chciałem napisać że jestem początkujący gracz tzn. dopiero quiz zdany i udało mi sie ugrać do 70$.Mam pytanie co robić z punktami SP czy je wymieniać na kase czy zbierać na coś ( np ze sklepiku) proszę o poradę bardziej doświadczonych kolegów.
Punkty StrategyPoints zbierasz po to, żeby zdobywać wyższe statusy, które otwierają ci drogę do kolejnych materiałów szkoleniowych, które zazwyczaj przeznaczone są dla gry na co raz wyższych limitów. Punktów tych nie możesz zamieniać na żadne nagrody, jednak możesz brać udział w comiesięcznej promocji Top250, w której 250 graczy naszego serwisu, którzy ugrali najwięcej punktów w danym miesiącu, otrzymują nagrody pieniężne.
A jeśli chodzi o punkty które sie zdobywa w pokeromach i mozna je wymieniac na kase lub nagrody przy większej ilości?Wiem że skojarzyliście z punktami strategy ale mi chodziło bardziej o punkty z pewnego pokerumu.Sorki za pomyłkę.
Zależy o jaki poker room ci chodzi, ale wiele poker roomów tak jak np. Full Tilt Poker czy PokerStars mają sklepiki, w których ugrane punkty można zamieniać na wybrane przez siebie nagrody. Działa to na zasadach systemu lojalnościowego.
To wiec proszę o poradę bo wiadomo jako początkujący gracz niewiele punktów ugram a co za tym idzie nic ciekawego za punkty nie dostane w sklepiku wieć zastanawiam się nad powiekszeniem o kwote z punktów mój bankroll.Co innego jak bym miał z 1000$ bankrolu i tym obracał to juz za punkty cos ciekawego mozna uzbierac chyba w kilka miesięcy nawet raz na rok cos zakupic fajnego nie mówie o jakiejs czapeczce ale cos z elektroniki np.
Może najpierw powiedz o jakim poker roomie rozmawiamy, bo generalnie niewiele z nich zamienia ugrane punkty na real money (część daje za punkty bonusy do uwolnienia).
Nie chciałem pisać bo myślałem że reklama jest niedozwolona.Chodzi mi o Everest tam za każdy punkt płacą 0,04 $ oczywiście po ugraniu odpowidniej ilości jako że ja zaczełem to u mnie jest to poziom 300 summit points.