Przejdź do forum
Poker room dla Cieb...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Poker room dla Ciebie

1,875 Posty
599 Użytkownicy
13 Reakcje
196.2 K Wyświetlenia
Yarro88
PokerStrategist

Siema, grałem w PS, ale na niestety pomimo niezłej gry nie mogę przebić się przez micro limity.

- Chcę grać duże SNG typu 180os i MTT
- Niestety wpisowe w granicach 0,5$ - 1$, mój bankroll obecnie to 118$
- Full Ringi, ponieważ nie mam doświadczenia na krótszych stołach.
- Tak jak pisałem 118$
- P* niestety nie jest przypisane do Poker Strategy, mam konta jeszcze na Titan, Everest, Winner, 888 i chyba to tyle. Są one przypisane do PS.
- Chcę przejść najniższe stawki i do końca roku zbudować rolla w granicach 300-500$

Wolałbym uniknąć 888 bo soft tam jest jak dla mnie masakryczny :)

Odpowiedz
Cytat
Slayski
Poker Player

hej żeby założyć konto przez pokerstrategy na jakimś pokeroomie musze miec taki sam nick jak tutaj

Odpowiedz
Cytat
Crimson
PokerStrategist

Hej Slayski,

Nie, nie musisz mieć takiego samego nicka. Ważne jest jedynie abyś zastosował się do wszystkich kroków z poradnika dot. danego roomu. :)

Pozdrawiam,
Crimson

Odpowiedz
Cytat

Jaki rodzaj/odmianę pokera grasz? MTT

Na jakim limicie grasz? Wpisowe 1-5$

Jakie stoliki? full ring

Ile czasu poświęcasz na grę? około 5h dziennie, 3-4 razy w tygodniu przeważnie od godzin porannych

Jaki jest Twój obecny bankroll? 600$

Na których poker roomach posiadasz już konto (przypisane/nieprzypisane do PokerStrategy.com)?
Netbet, pokerstars

Jakie są Twoje cele na najbliższe miesiące?
Granie dużej ilości turniejów, zbudowanie bankrolla na wyższe limity MTT

Do tej pory grałem na NETBET POKER (ipoker), były bardzo fajne turnieje z wpisowym od 1-5euro i z pulą gwarantowaną 500-3000euro. Od wczoraj po IPOPS'ach się coś zmieniło, większość ma wyższe wpisowe i dużo niższe pule gwarantowane.. Dlatego szukam innego pokerroomu.

Zależy mi żeby było dużo turnieji MTT od samego rano, bo przeważnie sesje zaczynam o godzinie 8-9 rano.