Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Studio nagrań

4 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
486 Wyświetlenia
smack91

Hejka.
Pomyślałem, że jak będę miał trochę wolnego papieru to możnaby skoczyć gdzieś do studio i nagrać coś tam dla potomnych i dla siebie;).
I teraz pojawia się problem bo nie mam za dużego doświadczenia w tej kwestii - w zasadzie nie mam żadnego, wiec chcialbym się dowiedzieć jak wygląda np. godzina studyjna z realizatorem a jak bez niego itd.
Tak abym miał jakieś obeznanie.

(a i chodzi mi o nagranie samego wokalu pod podkłady które będę miał już gotowe. i teraz ktoś się orientuje jak wiele czasu zajęłoba realizacja ok. 6-7 utworów o średniej długości 3,5 minuty? + mastering/mix tychże oczywiście, bo ja sobie z tym nie poradzę)

Poza tym chętnie posłucham propozycji w miarę niedrogich obiektów tego typu (tak do 150-200 zł /h), w regionie Wielkopolski / woj. Łódźkiego.

Pozdrawiam.

3 odpowiedzi
Mnichu

średnio na nagranie utworu zejdzie około godziny jeśli już troche jesteś obczajony w temacie. :f_cool: Koszt godziny w profesjonalnym studiu nagraniowym jest różny waha się średnio od 30 do 60 zł. Ale są też droższe :f_cool:

SeBiX7

wbijaj do Decksa do La bomba Studio hehe :D

musisz liczyć koszt wynajęcia studia i ew. zlecenie mixu i masteru, a to troszke żmudna praca jak wiadomo, jak wyglądają ceny to nie mam pojęcia _rolleyes:

southernn

Hej,

kiedy nagrywałem ze znajomymi kawałki w średnio/mało profesjonalnym studiu daliśmy 300 zeta za utwór, przy czym nagrywaliśmy wszystko ( std 2*gitara, perka, bas, wokal ) i 5 kawałków zajęło nam chyba jakieś 20h. Wokal jak masz ogarnięty nagrasz szybko - myślę, że 1h na piosenkę w zupełności wystarczy, chyba, że będzie Ci się tekst pie*%)(ił :D Mix + mastering jednego kawałka to dodatkowe ~ 3-5h, ale jak napisałeś nie będziesz się tym zajmował, nie wiem ile goście biorą za coś takiego, my mieliśmy "niby" wliczone w cenę, ale jakość i tak była o dupe rozbić :facepalm: