Przejdź do forum
Co mówicie gdy pyta...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Co mówicie gdy pytają o zawód?

75 Posty
40 Użytkownicy
0 Reakcje
7,344 Wyświetlenia
6th
6th
PokerStrategist

Napisane przez ineedyourstack
pozatym

NIE WIEDZIAŁAM ZE MAMY NA FORUM TYLU PROFESJONALNYCH POKERZYSTÓW, UTRZYMUJĄCYCH CAŁE RODZINY I PRZEDSZKOLA

no offence :milord:

bo krotko jestes na forum, to nie wiesz, jest masa takich osob. Z pamieci: slawciu, jaszczomp, ikar, perwers i pyszalek

Odpowiedz
Cytat
wincentf
PokerStrategist

Napisane przez Lepracun
Ja bardziej patrze na to pod względami bezpieczeństwa - po co ktoś niepowołany ma wiedzieć, ze utrzymuje sie z nielegalnego źródła. Jak mozecie sie od tego odnieśc?

Ja zwyczajnie mówię zgodnie z prawdą pracuję jako psycholog z pacjentami :P A co sobie dorobię na p* to moje ....

Odpowiedz
Cytat
Marjed
Oldschool Grinder

tak, mówcie wszystkim, że gracie w pokera, a pewnego miłego dnia:
http://www.wykop.pl/ramka/1939340/zrobil-zdjecie-z-ruletka-musi-zaplacic-ponad-3-tysiace-zl/
:truestory:

Odpowiedz
Cytat

Napisane przez 6th

pozatym

NIE WIEDZIAŁAM ZE MAMY NA FORUM TYLU PROFESJONALNYCH POKERZYSTÓW, UTRZYMUJĄCYCH CAŁE RODZINY I PRZEDSZKOLA

bo krotko jestes na forum, to nie wiesz, jest masa takich osob. Z pamieci: slawciu, jaszczomp, ikar, perwers i pyszalek

nie sugeruj sie tym ze jestem krótko na forum. Poprostu znam realia i stwierdzenie ze jest MASA takich osób jest grubo przesadzone :)

Odpowiedz
Cytat

Wiadomo. Ale pewnie będzie te kilkaset osób w Polsce utrzymujących się wyłącznie z gry. Sporą część z nich spotkasz na tym forum. Jeszcze więcej gra te NL50-100 z porządnym winrate'm, ale z różnych powodów utrzymuje się z czegoś innego. Dobrym przykładem może być np. bl4dy, który wydaje się bardzo poukładany, ale po prostu woli korpo. Najwięcej będzie pewnie takich jak ja, którzy dorabiają sobie do pensji pokerem, ale traktują to mniej lub bardziej poważnie. Więc ogarniających graczy na tym forum jest całkiem sporo.

Odpowiedz
Cytat