Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Datamining

13 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
1,521 Wyświetlenia
Masqb

Na niemieckim forum jest cały dział, na którym ludzie wstawiają swoje bazy.
Mnie osobiście chodzi o ten wątek:
https://www.pokerstrategy.com/de/forum/thread.php?threadid=274531

Typ zrobił jakiś skrypt ?( który umożliwia ten tzw datamining. W sumie wg regulaminu pstars jest to średnio legalne ale skoro ludzie z tego korzystają to pewnie jest to niewykrywalne... (samo wymienianie się bazami zresztą też dozwolone nie jest)

Czy ktoś by mógł mi objaśnić jak z tego korzystać?

I może na polskim PS też by się przydał dział na którym można by wstawiać bazy?

Raczej zielony jestem w temacie :P

pzdr

12 odpowiedzi

Niestety też jestem zielony w temacie dataminingu. Kiedyś uploadowałem dane z titana z niemieckiego forum, ale zarzuciłem temat na razie. Postaram się potestować to cudo o którym piszesz na pokerstars, ale to dopiero w maju:D:D Może ktoś wcześniej sie pokusi o testy. Na razie gram na FT i tam datamining jest dziecinnie prosty - włączasz PT i kilkanaście stołów i już:D:D

Co do działu, oczywiście rozważymy temat, ale przydałoby się więcej głosów i opinii innych użytkowników na ten temat:D

Pozdrawiam

Walderam

Dokładnie, szczególnie w przypadku gry na PokerStars datamining przydałby się bardzo ze względu na ogromną liczbę graczy i ich rotację na poszczególnych limitach. Co innego miec 50 handów na kolesia a co innego 500.
Również czekam na odpowiedź w tym temacie kogoś obstukanego w dataminingu:)

yaqbpl

na czym to polega? co robi ten skrypt? chetnie bym skorzystal i jestem w stanie napisac

Zakladalem inny watek na ten temat - https://polska.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=6611 , ale jakos bez odzewu.

A byloby o dosc ciekawe, bo przeciez co mozna powiedziec o gosciu na podstawie statystyk z 10 rak?

hehehe