Przejdź do forum
Wspólne analizy/ses...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Wspólne analizy/sesje NL25/NL50 FR

4 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
311 Wyświetlenia
kaesen42
Oldschool Grinder

Witam, szukam jedenej, max dwóch osób do wspólnych analiz/sesji na NL25+ FR. Nie chce zakładać wielkiej grupy bo raz próbowałem i organizacyjne w tamtym czasie nie dałem rady... Obecnie gram NL25 FR normalne stoliki na P*. Takze najchetniej z osobami grajacymi to co ja albo wyzej chetnie bym podyskutował. W ostatecznosci moga byc gracze ZOOM i w ostatecznosci gracze SH(moze sam przejde wkrotce na krotkie stoły).

Spotkania na Skype +Team Viewer/Join.me/Mikogo. Moj nick:kaesen3.

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi
ruuds
Oldschool Grinder

Wstępnie mógłbym dołączyć, ale do stycznia mam pracę napisać więc czasu mam coraz mniej na grę(w październiku mało gry i ok 40k hands), myślę, że w listopadzie/grudniu może być jeszcze gorzej.
Czas zawsze bym znalazł żeby podyskutować, nie mam doświadczenia w takim czymś ale chętnie spróbuję.
Dziś/jutro może być ciężko ze złapaniem mnie bo mam uczelnie do późna(potem chlanko się szykuje), a teraz właśnie zbieram się do 1 odc serialu i spania, ale jbc jestem zainteresowany.

Gram Nl50 FR, wyniki średnie ale chyba mogę o sobie powiedzieć, że nie jestem graczem przegrywającym. W rok zrobiłem rolla na 50 mimo kilku wypłat. Gram raczej abc pokera bez kombinowania.
Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
kaesen42 Autor wątku
kaesen42
Oldschool Grinder

Kojarze Cie z forum oceny rozdan. To ma byc bez spiny raz, dwa razy w tygodniu po 1-2 godziny. Oczywiscie mozna wiecej, ale 1-2 razy to minimum.

Takze jak cos to dodaj mnie na skype to sie ewentualnie dokladniej dogadamy co i jak.

Odpowiedz
Cytat
cin3q
Oldschool Grinder