Przejdź do forum
Nl50-400 Sh Bss 217...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Nl50-400 Sh Bss 217K

27 Posty
16 Użytkownicy
0 Reakcje
2,108 Wyświetlenia

Zdaje sobie sprawę z tego, że moja gra nie zasługuje na taki winrate. Nad czym pracować, co zmienić ? Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Odpowiedz
Cytat
26 odpowiedzi
JuelzWicco
PokerStrategist

Nie znam się na tym , ale pewnie musisz oddzielić limity i ręce , 220k to za dużo + z 4 limitów różnych gdzie na pewno twoja gra się różni

Odpowiedz
Cytat
Spontann
Elite Grinder

@Up

+1

@Myseq
majac 17bb/100 po 220 k zmiany nie wyjda na dobre. Dostosowales sie do stawek idealnie i w zyciu bym nic nie mieszal w grze.
Wrzuc wykres (z ev+sd/nonsd) i napisz ile hands na jakim limicie rozegrales i wrzuc screana z positional statów z Hm'a.
Na jakim roomie grasz?

Odpowiedz
Cytat
Endurx
PokerStrategist

Stary pomyliłeś dział z działem nasze sukcesy, jeśli ktoś będzie na tyle zuchwały żeby próbować Ci wytykać błędy przy tych suchych statach i takim winracie to nazwę go szaleńcem.

Odpowiedz
Cytat
mgrudzie
Oldschool Grinder

okej ja sie podejme, bo zawsze mozna byc lepszym

mzoesz wiecej stealowac SB, jesli masz taki winrate to pewnie ogarniasz wiecej postflopa niz standardowy przeciwnik i mozesz go ograc

steal limped pot tak samo, tu moglbys zarabiac

relatywnie duzy fold to donkbet w single raised potach

wieksza agresja na river, wydaje mi sie ze mozesz wiecej jeszcze wycisnac z tego

poza tym donk u cebie prawie nie istnieje, ale w sumie chyba nie trzeba (?) miec donkbetow w swoim standardowym range

wydaje mi sie ze masz tez minimalnie niski barell turn i riv. przy tak malym cbecie moznaby wiecej barelowac

Odpowiedz
Cytat