Przejdź do forum
nl2 35k sh holdem

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

nl2 35k sh holdem

6 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
471 Wyświetlenia
nommine

Witam, znajomy poprosił mnie o wrzucenie jego statystyk do oceny oraz jakiejś analizy jego gry na ich podstawie:

staty:

Spoiler

wykres:

Spoiler

jakby potrzeba było coś jeszcze dajcie znać :) pozdrawiam
:fdrink

Odpowiedz
Cytat
5 odpowiedzi
lastplayman

Cześć,

nominne wstawil te statystyki w moim imieniu bo aż wstyd ale nie potrafiłem wrzucić print screena do posta.

Mój problem polega na tym, że gram od 3 lat ale nie jestem w stanie wejsc wyżej niż nl5. Faktem jest ze mam mało czasu na gre ze względu na duży zakres innych obowiązków i grywam z reguły wieczorem po pracy.
Moje pytanie na początek jest jedno.
Czy wykres ktory zalaczylem swiadczy o moim ciągłym pechu (w odniesieniu do lini ev) czy moze jednak popelbiam jakieś karygodne bledy i one wpływają na ciagle wchodzenie ponizej ev.
Męczy mnie juz strasznie konczenie sesji (około co trzeciej) na kilka buyinow pod ev.

prosze o jakąś radę

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
rusher88

Siema.

Jak dla mnie, to linie EV moglbys w ogole wylaczyc :) Ona tak na prawde nic nie daje. Skup sie na najlepszej grze, na dobrych decyzjach + na nauce, a wyniki przyjda :)

Problem jest taki, ze ze stat, ktore dales nie da sie w zasadzie nic wyczytac. Musisz w takim razie:

a) zrobic screeny swoich popupow z replayera i wrzucic je na forum
b) zrobic screeny zakladek w PT, takich, aby byly pokazane staty pozycyjne i bardziej szczegolowe, jak np tutaj: Nl 10

Jak tylko wrzucisz, zabiore sie za analize.

Ps. Jesli nie wiesz jak wrzucic obrazek na forum, mozesz dac linki do screenow.

Odpowiedz
Cytat
lastplayman

siema wrzucam rozwinięcie statystyk tak jak prosiłeś :) niestety takie jak w popupie hm'a nie da rady bo to pt3 :(

ale dużo więcej informacji.

staty pozycyjne

Spoiler

staty ogólne

Spoiler

wykres

Spoiler

z góry thx. :fdrink

Odpowiedz
Cytat
rusher88