Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Niski kolor

8 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
713 Wyświetlenia
hoolender

Gram sss tak an początek.

Co robie jeżeli na rivierze skompletuje kolor, nie za wysoki (7,8) a przeciwnik przede mną robi bet? Chodzi mi o gre z bb.
I tu dwie kwestie:
1.bet jest stosunkowo niski - check czy all-in?
2. wysoki bet wymagający wejscia all-in z mojej strony?

Od razu uprzedze ze wiem jaki kolor silny ale jednak w ciagu dwoch 3 dni ze 7 razy przegrałem z mocniejszym kolorem, jak na zlosc sie kompletuja;/

7 odpowiedzi

Witam. Też jestem początkującym graczem SSS. Gra na free play z BB to coś, co jest najtrudniejsze dla SSS. Sam jeszcze nie ogarnąłem zbytnio tego aspektu i popełniam dużo błędów. Wydaje mi się jednak, że jeśli skompletujesz monstera, którym niewątpliwie jest kolor, to nie ma innej rady, jak all-in. Ryzyk fizyk chyba. jak dajesz all-in, to pojawia się jednoczesnie spor szansa, że przeciwnik spasuje, a jak dorzuci, to już loteria. Czasem się uda, czasem nie.

Ale poczekaj aż wypowie się ktoś bardziej doświadczony w tej kwestii. Sam jestem ciekaw, co inni napiszą.

musisz przyjąć do wiadomości że limperzy jak i gracze z BB w limpowanej puli mogą mieć COKOLWIEK. niski kolor nie oznacza tutaj monstera. jeśli nic się nie dzieje na wszystkich streetach a na riverze kompletuje mi się niski kolor, walę bet za pół puli (o ile stack na to pozwala). na przebicie zrzucałbym. uważałbym też na sparowane boardy - wtedy można się naciąć na monstera

IMHO zależy czy masz kolor z dwoma kartami na ręce czy z jedną.
Z jedną kartą na ręce co najwyżej call niskiego beta.

Z dwiema kartami zależy od przebiegu rozgrywki, ale musisz wziąć pod uwagę, że Axs i Kxs jest chętnie rozgrywane limp i fix-or-fold. Raczej bym się skłaniał do callowania niskich betów i foldowania wysokich, chyba że na river spada A lub K - wtedy przeciwnik może betować top parę.

Aimboy