Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Moja strategia

79 Posty
17 Użytkownicy
0 Reakcje
7,667 Wyświetlenia
MichaU1337

Witam,

Zainspirowany tabelka shc dla sss stworzylem swoja tabelke - troche ja ulepszylem chcialbym zeby ktos ja ocenil i wypowiedzial sie na jej temat.
Zaznaczam z gory ze w pokera gram dopiero od 2tygodni dlatego prosze o wmiare zrozumialy jezyk :)

Technika rozgrywania kart bazuje na sss czyli:

20BB na start, wychodzimy powyzej 25BB. Bardzo wazne jest abysmy stworzyli odpowiedni image. Przeciwnik ma zawsze myslec kiedy betujemy/reraisujemy/limpujemy ze mamy bardzo mocne karty oraz jezeli wchodzimy w jakies rozdanie tzn ze cos trafilismy. Taki image pozwala nam pozniej krasc pule czy blindy co jest bardzo wazne.

Wszystkie rece zgodne z shc i pozycja rozgrywamy wg shc. Dodatkowo LIMP z:

early: limp AQ AJ KQs 99-TT. Nasuwa sie pytanie, jezeli limpujemy z early to ktos nas przebije i bedziemy musieli foldnac. Istotnie tak robimy jezeli bedziemy musieli na floopie "meczyc sie" z 2 osobami. Pasujemy rowniez jezeli shortstack podbije. Jezeli Bigstack podbije z koncowych late czy BU czy SB to dajemy call. Jezeli trafimy flop gramy agresywnie, jezeli nie to check/fold <-- tak na poczatku. Jak juz stworzymy image fisha: Mamy cos gramy, nie mamy check/fold mozemy pozniej mocno reraisowac slabe bety przeciwnikow czy jakos pierwsi betowac.