Przejdź do forum
strach przed stawka...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

strach przed stawkami i radzenie sobie z tiltem

7 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
857 Wyświetlenia
wilden19
Oldschool Grinder

cześć,

zakładam ten temat jako że wydaje mi się że jest coś, nad czym muszę jak najszybciej popracować, żeby nie stać w miejscu jeśli chodzi o rozwój pokerowy, a powoli, acz konsekwentnie iść w górę.

jedną z tych rzeczy jest, tak jak zaznaczyłem w temacie, strach przed stawkami. otóż gram hu ht sng od jakichś 2 miesięcy, zacząłem z jakimś śmiesznie niskim bankrollem jak na ten typ gier (koło 20$), licząc na doświadczenie wyniesione z reg i turbo hu, wsparte filmikami zapolka i kilkoma z husng.com, a także ogólnie żenujący poziom na najniższym limicie, czyli 1,5$, no i nie przeliczyłem się, bo mimo że miałem w swej grze okres, gdzie przez kilka dni byłem be na poziomie 60$, to w końcu, kiedy flipy zaczęły się do mnie uśmiechać, lub przynajmniej być z definicji flipami, udało się tę barierę pokonać, w krótkim czasie podwoić rolla i z jakimiś 150$ wejść na 3,5$. myślę że było to gdzieś w połowie marca, choć nie jestem pewien i tutaj prośba do kogoś z abonamentem na jakichś stronach trackujących, o sprawdzenie kiedy zagrałem pierwszego ht, byłbym zobowiązany - nick unblvblx.