Przejdź do forum
Pokonany Limit

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Pokonany Limit

10 Posty
7 Użytkownicy
0 Reakcje
957 Wyświetlenia
Misugi14

Witajcie, jestem początkującym graczem i gram sobie póki co zoom nl2. Na początku wpłaciłem sobie $20, zaliczyłem torbę, więc wpłaciłem kolejne $20 i teraz idzie mi dobrze, bo mam około $55. Moje pytanie brzmi: Kiedy mogę uznać limit nl2 za pokonany, by przejsć na nl5? Czy muszę dobic bankroll do $500? Czy juz wcześniej bedzie dobrze?

Dodam tylko, że nie jestem pewny, czy zamieściłem to pytanie w dobrym dziale, ale po zastanowieniu stwierdziłem, że to pytanie ma chyba najwięcej wspólnego z psychologią pokera, bo jednak chyba zbyt często gracze przechodzą na wyższe limity, niż te na które powinni grać, więc moze przy okazji inni dowiedzą się kiedy na jakich limitach wypada grać.

Odpowiedz
Cytat
9 odpowiedzi

Witam,

zalecamy zasadę polegającą na posiadaniu 25 BI przy przejściu na wyższy limit, czyli przy 125 $ możesz wejść na NL5:

Zasiadasz do stołu zawsze z pełnym stackiem (100 big blindów). 100 big blindów to tzw. buy-in.

Jeżeli posiadasz 25 buy-inów na kolejny wyższy limit, to możesz na niego przejść.

Jeżeli masz tylko 25 buy-inów na najbliższy niższy limit, to musisz na niego zejść.

Więcej na ten temat znajdziesz w artykule w sekcji zarządzania kapitałem:

-> Co to jest strategia big stack?

Jeśli natomiast obawiasz się o swoje pieniądze, to możesz oczywiście zacząć z większym bankrollem.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
Misugi14 Autor wątku
Misugi14

Ok. Dziękuję za odpowiedź.

Odpowiedz
Cytat
socosoco

Jeżeli posiadasz 25 buy-inów na kolejny wyższy limit, to możesz na niego przejść.
Jeżeli masz tylko 25 buy-inów na najbliższy niższy limit, to musisz na niego zejść.

czyli chce wejsc na nl5 potrzebuje 5x25=125, porzebna kwota na nl2 to jest 2x25=50 czyli jak wejde na nl5 moge na tym limicie grac dopoki beda mial tylko 50$? troche bezsensu, to dlaczego juz nie shotowac nl5 np od 75$?

Odpowiedz
Cytat
ImaginaryJ