Cześć,
z góry mówię, że piszę jako osoba prywatna, nie jako moderator! :sdrink
Wydaje mi się, że najważniejszy wpis tutaj został przez Was zupełnie pominięty!
Napisane przez garimton
gram for living od ponad 2 lat i u mnie pojawiło się to po około pół roku.
Przestało mnie cieszyć granie, rozkminianie przeciwników, czy też podnoszenie skilla.
Siadałem, odpalałem sesje i czułem się jak wyrobnik, którego produktem jest nabić kilku tysięcy rąk dziennie.
Pamiętam że robiłem przerwy, ale było to lekarstwo na krótką mete. Dopiero jak wypełniłem resztę czasu poza pokerowymi zajęciami oraz uświadomiłem sobie iloma rzeczami mogę się zająć dzięki nienormowanemu czasowi pracy poprawiło się. Do tego mnie do tej pory sprawia przyjemność rozkmina nad zagraniami przeciwników, czytanie ich gry i exploatowanie tego.
Fakt, że nie jest tak jak na początku, ale taka kolej rzeczy. Wszystko z czasem traci ten pierwszy blask.
Wydaje mi się, że cokolwiek byś robił nie będzie Cię to tak cieszyło jak na początku Twojej przygody.
Musisz zadać sobie pytanie czy "przestało mnie cieszyć" jest równoznaczne z "jak siadam do pokera to aż mnie skręca". Bo gdy odczuwasz negatywne uczucia w stosunku co do pokera to masz problem jeżeli grasz for living. Bo o ile sam stwierdziłeś, że jeżeli chce się grać w pokera powinno się wyzbyć wszelkich uczuć mu towarzyszących to najwidoczniej Ty wyzbyłeś się tych pozytywnych. A ten cytat o tym świadczy:
Jednak to co obecnie dostaje to presja, stres, i czasem zniechęcenie po serii suckoutow.
Ja na Twoim miejscu najpierw zaczął szukać sposobu na pozbycie się tych negatywnych uczuć.