Przejdź do forum
Pewny problem z sam...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Pewny problem z samym sobą

5 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
444 Wyświetlenia

WITAM!!

Mam mały problem który zauważyłem jakiś miesiąc temu...Mianowicie jestem początkującym graczem, większość sesji pokerowym rozgrywam na PS, na PartyPoker miałem kapitał startowy - który przegrałem, i dwie następne wpłaty też, dlatego Party Poker ostatnio zmieniłem na WillimHill. PartyPoker oraz WillimHill pomagają mi zbierać StrategyPoints, a na PS gram z tego względu że mi się dobrze gra i "coś" wygrywam.

Po paru początkowych porażkach wpadłem na pomysł aby każde ugrane 10$ przelewać na moneybookers aby zarabiać na pokerze. Zwykle wpłacam 10$ i staram się je rozmnożyć, gram na mikro stawkach nl5, i od czasu do czasu nl10(ale sporadycznie i tam jestem typowym TAGiem co pozwala mi na podwojenie kwoty z którą wchodzę na stół.)
Ostatnio te 10$ rozmnożyłem do 50$, ale pomyślałem że nie będę siedział cały czas na nl5 i jednak nie będę wypłacał tej sumy, tylko zbuduję bankroll aby wyjść na stałe na nl10.
Tyle, że jak to u mnie zawsze bywa z tych 50$ spadłem do 11$.

Mój problem polega na tym, że jeżeli spadnę nawet do 2$ to potrafię tak się skupić i grać, że spokojnie z dwóch buduje to co miałem. Ale gdy już mam koło 30$ to gram trochę niedbale, zdarzają mi się często za luźne otwarcia z którymi sobie później nie radze, jak trafie na bardziej "kumatego" gracza. Włączę sobie o jeden stół więcej nl10...(chociaż wiem że bankroll mi nie pozwala nawet na jeden stół nl10)Gram w pokera przy znajomych lub też w czasie gdy jest głośno w domu i nie jestem do końca skupiony na pokerze. Zwykle do stołu siadam z 5$ ale jak jestem przy końcu sesji i np przy stole spadłem do dwóch to nie mam problemu żeby wrzucić te 2$ jako blef który często jest nietrafiony i przegrywam.
A gdy znów spadnę poniżej 10$ to pełna mobilizacja i tak w kółko... ;/