Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Podróż

15 Posty
11 Użytkownicy
0 Reakcje
382 Wyświetlenia
doleggio26
PokerStrategist

Paryż miasto marzeń !!

Witam, chciałbym się z wami podzielić moimi wrażeniami z wycieczki do Paryża. Zabrałem tam moją dziewczynę, najpierw miał być Wiedeń ale postanowiłem, że Paryż to miasto zakochanych a poza tym miałem pewien plan :) Wyruszyliśmy busem z Torunia do Poznania. Tam czekał na nas przewodnik i Autokar. Podróż z Poznania do Paryża trwała ... UWAGA .... 24 godziny !!! Ale powiem wam, WARTO było jechać nawet dłużej, po ty co tam zobaczyliśmy, chcemy tam jeszcze wrócić. Mieszkaliśmy pod Paryżem w hotelu, niby średni standard ( turystyczny czy jakiś - nie znam się ) ale był naprawdę świetny. Obsługa o wszystko dbała, pokoje oczywiście z łazienkami, łóżka niesamowicie wygodne, (po powrocie do polski sprawdziłem ile kosztował materac z tego łóżka na którym spaliśmy... 6-7 tyś zł. ) .

Ok , więc tak, pierwszego dnia ... szczerze to nie pamiętam co było każdego dnia bo wycieczka była rok temu, ale opiszę wam co tam widzieliśmy.

Francuzi to bardzo miły naród :) oczywiście najlepiej jak się zna francuski, bo ja znając angielski miałem problemy w McDonaldzie. Poszliśmy coś zjeść, a gdzie najtaniej ? McDonald :) podchodzimy do kasy i mówię po angielsku jaki chcę zestaw ( w sumie to 2 zestawy), kobietka za ladą odpowiedziała : "???????" , no to ja jeszcze raz po angielsku , i jeszcze z pokazywaniem... niestety ona nie załapała. Poszła po kierownika. Przyszedł gość w garniturze , to się ucieszyłem ze w końcu ktoś kumaty, a tu niespodzianka... tylko język francuski :) koniec w końcu zamówiłem , to był ostatni raz jak jedliśmy na mieście. Potem kupowaliśmy tylko w marketach m.in. bagietki i różne sery ( no i oczywiście za każdym razem jakieś inne wino ). Prawie w każdym miejscu w którym coś zwiedzaliśmy było mnóstwo.... mudżynów :)

Oni byli po prostu niesamowici !! Fantastyczni !!!