Przejdź do forum
Your Bonus Offer :D...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Your Bonus Offer :D "nowa promocja"

60 Posty
39 Użytkownicy
0 Reakcje
4,245 Wyświetlenia
mgrudzie
Oldschool Grinder

to jest zamiast rakeback?

Raczej jako dodatek do rb. Niby sie nie wglebialem w zasady ale pewnie beda odliczac transze czastkowe od mgr.

A ja się z moich 100$ bardzo ciesze. Wyczuli że chciałem zmienić pokerroom? Po tym jak już 3 tygodnie jestem break even, to ten bonusik to dosłownie zbawienie :f_biggrin: byle tak dalej FTP

kNoq001
PokerStrategist

dostalem stowe! ;d chociaz ciezko bedzie na sng wyrobic xD

pawel9
Oldschool Grinder

Spoko darmowa kasa się przyda thx Full tilt

1MrPiter
Elite Grinder

A ja na FTP gram regularnie od kilku miesięcy, ostatnio całkiem sporo bo nawet przez pewien czas byłem diamentem na Poker Strategy, a mimo to dostałem tylko 100$. Czy to przypadkiem nie jest tak, że Ci co grają mało to dostają większy bonus na zachętę, a Ci co grają sporo to dostają znacznie mniej bo i tak będą grali? Dla mnie to trochę lipa. Jest w ogóle gdzieś jakiś regulamin tej promocji?

http://w.fulltiltpoker.com/pl/holiday-hundred

Tylko tyle jest na stronce FTP. A co do opinii przedmówcy też miałem takie podejrzenia: ostatnio sukcesywnie grałem w poka coraz mniej, aż tu nagle taka zachęta i to niedługo po tym jak wypłaciłem 1/4 rolla (choć oczywiście mógł być to tylko zbieg okoliczności)

PanDuzePE
Elite Grinder

Hehe :D

Jak sama nazwa promocji wskazuje raczej wszyscy dostaja tutaj 'hundred' takze niewiem skad te bonusy po 500$ dostaliscie, chyba z kapelusza.

Ja dostalem 100$ , a jak ja dostalem tyle to nie ma mozliwosci zeby ktos dostal wiecej !:P

;)

Rafaello18
BlackMember

jak się wyrabia 3300$ rake w sierpniu i wrześniu a później się nie gra to ja wiem czemu dostałem taki bonus :f_biggrin:

Powi
Oldschool Grinder

Ja również dostałem bonus'a 100$ i zbiegło sie to dziwnym trafem z moją wypłatą tydzień wcześniej ;>

Kemor Autor wątku
Kemor